שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, מעיין בן ארי, דחתה היום (חמישי) את העררים שהגישו מחד המשטרה ומאידך עו"ד יעקב שקלאר מטעמו של החשוד בדריסת המאבטחים בבית החולים וולפסון בתל אביב, והורתה כי החשוד ישהה במעצר בית בן חמישה ימים ויורחק מבית החולים ל-30 יום, בדיוק כפי שקבע אתמול בית משפט השלום בתל אביב.

כזכור, החשוד הובא אתמול החשוד לבית המשפט, שהורה על שחרורו למעצר בית בתנאים מגבילים, וכן הרחיק אותו מבית החולים. כל זאת לאחר שבחן את טיעוני המשטרה שהסתמכה בין היתר על סרטון שתיעד את אירוע הדריסה בעטיו נגרר מאבטח על הקיר.

בעקבות ההחלטה ביקשה המשטרה להשהות את שחרורו, והיום הגישה המשטרה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כאמור, ערר על ההחלטה וטענה כי לאור חומרת האירוע במהלכו החשוד תקף מאבטחים של בית החולים ודרס אותם, השחרור אינו עושה צדק עם המאבטחים.

המרדף אחרי הדורס בוולפסון. צילום: באדיבות החדשות החמות

אלא, שפרקליטו של החשוד עו"ד שקלאר טען כנגד התנהגות המאבטחים וציין. "החשוד הותקף באלימות ברוטלית של 10 מאבטחים. ראשו זב דם ברכב שלו ובמדרכה נותרו כתמי דם שהעידו על חומרת האלימות שהפגינו נגדו. הוא הקורבן".

השופטת מעיין לב ארי שצפתה בסרטונים שהציגה המשטרה החליטה להותיר את החלטת בית משפט השלום על כנה וקבעה: "שמעתי בקשב רב את טענות הצדדים ועיינתי בחלק מחומר החקירה שהוצג לעיוני. בנוסף, צפיתי בסרטונים המתעדים את האירוע, וסבורני כי בית המשפט קמא לא שגה בהחלטתו, על כל רבדיה. ראשית, אכן קיים חשד סביר לביצוע עבירות והדבר מתייחס לראשיתו של האירוע. לצד האמור, אכן ניתן להבחין שהעורר עצמו נחבל על ידי המאבטחים".