שופט בימ"ש השלום בירושלים, אורן סילברמן, האריך היום (שלישי) בשישה ימים את מעצרו של שוטר בן 47 מאזור ירושלים, שעל פי החשד קיים יחסי מין עם חיילת וה עמיד אותם כתנאי לכך שהיא תצטרף ליחידה מסווגת בה הוא אמר לה שהוא משרת

בדיון שתקיים הבוקר, אימץ השופט את טענת מח"ש לפיה מהחקירה ומהראיות שנאספו עולה חשד לדפוס פעולה שבו נהג השוטר, לו מייחסת מח"ש חשדות להטעיית נשים נוספות בדרך דומה. "לאור העבירות המיוחסות מתקיימת עילת המסוכנות. בחקירה ישנן פעולות שהינן בנות שיבוש ובנסיבות אלו יש הצדקה להארכת מעצר. לאור חומרי החקירה הקיימים כבר בשלב זה, המלמדים על דפוס פעולה, אינני רואה מקום לאסור את פרסום פרטיו של השוטר, אולם אני מעכב החלטתי זאת עד מחר כדי לאפשר לו להגיש ערר לבית המשפט המחוזי". 

השוטר נעצר אתמול על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בחשד לעבירות אינוס בתחבולה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. על פי התלונה שהוגשה במח"ש, השוטר, המשרת באחת מתחנות הבירה, יצר קשר עם חיילת ששירתה באזור. במסגרת הקשר בין השניים סיפר לה השוטר בכזב כי הוא משתייך ליחידה מסווגת והציע לה להצטרף לאותה יחידה.

לטענתה, השוטר הוביל אותה לעבור הליכי מיון כביכול ובמסגרת זו אמר לה כי נדרש ממנה להיות איתו בקשר מיני. במשך מספר חודשים, כך על פי החשד, ביצע השוטר בחיילת עבירות מין במרמה ובתחבולה וכל זאת כשהיא בטוחה כי מדובר בהליך מיון מקובל כביכול לאותה יחידה מסווגת בה חשקה לשרת. במח"ש חושדים כי השוטר ביצע עבירות מין בנשים נוספות באמתלות שונות במסגרת תפקידו.