עדות ניר חפץ: בחדשות 13 פורסם היום (חמישי) כי במסגרת עדותו במשטרה של עד המדינה, ניר חפץ, סיפר חפץ כיצד התחמקו בני הזוג נתניהו מתשלום חשבון במסעדה בסך 24 אלף דולרים: "בפברואר 2010 היתה נסיעה ממלכתית למוסקבה. ראש הממשלה ורעייתו יצאו למסעדה ומי שיצא איתם זה ראש מערך הסיורים גיל שפר וראש אגף קשרי חוץ במשרד ראש הממשלה. כשנתניהו ושרה חזרו, רה"מ הראה לי בסוויטה שלו במלון קבלה שאני לא זוכר את הסכום שלה, אבל נדמה לי שזה היה כ-800 דולרים".

חפץ הוסיף ותיאר מה אמר לו ראש הממשלה: "הוא אמר לי 'תראה, אומרים עליי שאני לא משלם במסעדות והנה שילמתי על הארוחה שלי. אחר כך סיפרתי את זה לגיל שפר, והוא הסתלבט עליי על תמימותי וסיפר לי את סיפור שהדהים אותי, שפעם ראשונה שנתקלתי בדבר כזה".

חפץ המשיך ואמר: "שפר סיפר לי שבמסעדה הגיעו בצורה לא מתוכננת ראש ממשלת יוון ורעייתו והצטרפו לנתניהו ושרה לשולחן. לפי שפר, במהלך הערב הם השתוללו בהזמנה של סיגרים ויין יקר. הוא סיפר שעל חלק מהמנות גירדו להם זהב וששרה יצאה משם עם ק"ג של צנצנת קוויאר מאוד מאוד יקר".

"שפר אמר שהוא ועוד מיליארדר ישבו שולחן סמוך והזמינו רק דג. ובסוף הארוחה הם החליפו את החשבונות עם הזוג נתניהו. שכשהגיע החשבון לשולחן של נתניהו הוא שלח אליהם כדי שהם ישלמו. הוא ממש ראה למול עיניו משכנתא קטנה, 24 אלף דולרים ושזה הדהים אותו. אני הייתי בשוק מזה, 24 אלף דולרים - זה מאה אלף שקלים. ארוחה שמישהו אחר שילם", כך לפי עדותו של חפץ במשטרה.

תגובת הליכוד: "עוד סיפור הזוי, מסולף ומצוץ מהאצבע שמטרתו לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובליכוד ערב בחירות. אבל זה לא יעזור לאף אחד, הליכודניקים כבר מבינים שאנחנו שני מנדטים מהניצחון, והם יגיעו להצביע".