הטרגדיה באתר הסקי: המשטרה קרובה לסיום חקירת התאונה המצערת, שבמהלכה נפצעה באורח קשה צעירה בת 16 בעת שגלשה במזחלת השלג ב"מתקן האקסטרים" שבאתר החרמון ביום רביעי בשבוע שעבר. ככל הנראה, כבר במהלך השבועיים הקרובים יוגשו הממצאים לעיון ובחינה של הפרקליטות. כך עולה ממידע שהגיע ל"מעריב".

מהחקירה עלה כי הצעירה לא הייתה חגורה כלל בעת הגלישה במזחלת, וזאת בניגוד גמור להוראות הבטיחות, לאחר שלא נדרשה לעשות כן. בינתיים, צורף פרקליט המלווה את החקירה, והממצאים הראשונים מצביעים על טעות אנוש בקרב חלק מהנחקרים וחשד לרשלנות בקרב האחרים. בימים הקרובים יידרשו לחקירה מספר עובדים נוספים ולא מן הנמנע כי גם מנהל אתר החרמון יוזמן לחקירה.

בתום חקירתם באזהרה בשבוע שעבר של שישה מאנשי הצוות, ביניהם מנהל המתקן, עובדים שהיו אחראים על תדריכי הבטיחות ואלו שאחראים על ליווי הגולש והורדתו מהמזחלת - החליטו במשטרה לשחרר את החשודים בתנאים מגבילים, לרבות מעצר בית, וזאת מאחר שמרבית הממצאים והראיות מצויים כבר בידי הצוות החוקר. נציין כי המשטרה אספה מצלמות אבטחה שתיעדו את התאונה הקשה וכן את השלב שבו עלתה הצעירה למתקן. בחומרים שבידי המשטרה מתחזק החשד כנגד אותם מעורבים.