חשד לרצח: אישה בת 36 נורתה למוות הבוקר (ראשון) בעיר טייבה. סמוך לשעה 07:20, התקבל במשטרה דיווח אודות אירוע ירי שבוצע בעיר. כוחות המשטרה מתחנת טייבה וממרחב שרון הוזעקו למקום ואיתרו את האישה, הסובלת מפציעות ירי בגופה. צוותים רפואיים של מד"א ניסו לבצע באישה מספר פעולות החייאה, אולם תוך זמן קצר, נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותה. 

חוקרי המשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, לרבות איסוף ממצאים מהזירה. נכון לרגע זה, לא ברור אם מדובר ברצח בתוך המשפחה. מחקירה ראשונית של המקרה עולה החשד כי האישה נורתה בעת שהלכה ברחוב. השוטרים פתחו בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשוד, זאת במקביל לאיסוף מצלמות שהוצבו ברחובות באזור, על מנת לנסות למצוא תיעוד למקרה הרצח האמור.

יור נעמת, חגית פאר, הגיבה לתקרית ואמרה כי "האלימות בישראל שוברת שיאים חדשים מדי יום והראשונות להיפגע הן הנשים. עוד בטרם התבררו הנסיבות הספציפיות, כבר עתה ברור שהיעד הלאומי שצריך כאן הוא מלחמת חורמה באלימות בחברה הישראלית. אני קוראת לראש הממשלה וליו"ר כחול לבן להתחייב עוד היום להקצאת משאבים לטיפול ולמניעת אלימות נגד נשים - התכניות קיימות מזה שנים, עכשיו יש להתחייב ולהעביר את מלוא התקציבים הנדרשים״.

מקרה זה מצטרף לגל מקרים נוספים מהעת האחרונה, המעידים על התחזקות בשטף מקרי האלימות במגזר הערבי. בשיחה ל-103FM , מיכאל מילשטיין, החוקר את נושא האלימות בחברה הערבית, העריך כי מספר הנשקים הלא חוקיים בתוכה מתקרב ל כ-200000 כלי נשק. בעשור האחרון מורגשת עלייה משמעותית בפשיעה בחברה הערבית. "גם גורמי משטרה מודים כי ישנה מגמה של התרופפות גוברים של האכיפה והשיטור בתוך החברה הערבית, לכן הוקמה המנהלת ב-2016", אמר.