חשד לרצח: גבר בן 70 נהרג היום (שני) באירוע אלים ברחוב לילך בלוד, כאשר צעיר בן 27, ביניהם היכרות מוקדמת, שאירח אותו בביתו ביחד עם זוגתו, אישה בשנות ה-60 לחייה, התנפל בשלב מסוים על בני הזוג, היכה אותם נמרצות ואף חבט באבן בראשם תוך שהוא גורם לפציעתם הקשה של השניים. צוות מד"א שהוזעק למקום ניאלץ לקבוע את מותו של הגבר ואילו האישה פונתה במצב קשה ביותר לבית החולים, כאשר היא מורדמת ומונשמת.

כוחות משטרה גדולים מתחנת לוד וממרחב שפלה שהגיעו למקום עצרו לחקירה את החשוד במעשה, צעיר, כאמור, המתגורר באותה דירה והוא הובל לחקירה בתחנת המשטרה.

יחד עם זאת, נסיבות האירוע נחקרות עדיין ולדברי רעיית החשוד, בתקופה הוא גילה התנהגות תוקפנית מה שלא אפיין אותו באופן השוטף מה שמצביע ככל הנראה התדרדרות במצבו הנפשי.

שיר, חובשת רפואת חירום במד"א סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצועים שוכבים כשהם סובלים מפציעות קשות ומיד ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעריך את מצבם. הגבר היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו. האישה שהייתה בהכרה הוכנסה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לניידת טיפול נמרץ ופונתה לבית החולים במצב קשה".

אתמול כזכור, נהרגה אישה בת 36 מירי בטייבה. צוותים רפואיים של מד"א ניסו לבצע באישה מספר פעולות החייאה, אולם תוך זמן קצר, נאלצו לקבוע את מותה. חוקרי המשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע, לרבות איסוף ממצאים מהזירה, אך נכון לרגע זה, לא ברור באופן חד משמעי מהן נסיבות המקרה.