המשטרה ממשיכה בחקירת החשד לרצח במשפחה מהוד השרון. אבי המשפחה, ברק בן עמי, ששמו הותר לפרסום היום (ראשון), הוא החשוד ברצח ביתו התינוקת. בן עמי הגיע לאולם בית המשפט כשפניו מכוסות בחולצתו, וכל נסיונות מצד כלי התקשורת לדובב אותו ולדלות ממנו הבעת חרטה עלו בתוהו.

במהלך הדיון, טען פרקליטו של בן עמי, עו"ד רן אלון מהסניגוריה הציבורית, כי מדובר במשפחה נורמטיבית וללא אירועים חשודים בעברה. עוד ציין כי בני הזוג רכשו לא מזמן דירה בצפון הארץ, וכי לא סבלו מוויכוחים או חיכוכים בקשר. 

נציג המשטרה צייר תמונה שונה ומסר כי מחקירתו של האב עולה כי היה מניע לאירועים. בתוך כך, הוסיף כי על אף עדותו של בן עמי כי היה "באמוק" במהלך הרצח, המשטרה אינה מתכוונת לעמוד על מהות גרסתו שכן טרם נבדקה עדותם של האם, שנפצעה וכן של הבת שמורדמת ומונשמת כעת בבית החולים. 

יחד עם זאת, הסכים נציג המשטרה כי מעדותו של בן עמי, ניתן לפרש כי האחרון סבל מבעיה נפשית מסוימת במהלך האירע, אם כי מחקירתו לא עולה כאמור רקע של בעיות נפשיות. בתום הדיון, הוארך מעצרו של בן עמי בעשרה ימים, על אף בקשת המשטרה להארכת מעצר ארוכה יותר של 15 ימים על מנת להשלים כ-20 פעולות חקירה. השופטת, דניאל אליאנא, הורתה על שליחתו של האב לבדיקה פסיכיאטרית ראשונית על מנת לבדוק האם הוא כשיר לעמוד לדין, וכן על השגחה במידת הצורך. 

בני משפחתו של בן עמי, אביו, אימו ודודתו, נכחו באולם בית המשפט על מנת להביע בו את תמיכתם. הם כינו את האירוע טרגדיה ואמרו כי הוא נחת עליהם "כרעם ביום בהיר". בהמשך, סירבו לשתף פעולה עם כלי התקשורת ושמרו על שתיקתם. 

בתוך כך, לאחר שחל שיפור במצבה הבריאותי, האם עודכנה על ידי קרוביה על מות בתה. היום היא הועברה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם תשהה לצד בתה בת ה-3, שנפצעה באורח קשה ועדיין מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

פרקליטו של ברק בן עמי, עו"ד רן אלון מהסנגוריה הציבורית

אמש שוחרר מבית החולים האב החשוד בכך שדקר למוות את בתו, בת 10 חודשים, פצע קשה את אשתו ואת בתם בת ה-3 וניסה להתאבד. מיד לאחר שחרורו מבית החולים, בו אושפז מיד לאחר הרצח ונותח, הוא הועבר לתחנת המשטרה. 

במהלך חקירתו, בכה החשוד וקשר עצמו לאירועים, כשהוא נראה מבולבל מאוד. גורמים המעורים בפרטים מוסרים כי האב לא הפסיק לבכות במהלך חקירתו, וכי בשלב מסוים ציין בפני החוקרים כי אכן נטל סכין, וברגע אחד, אותו הוא לא יודע להסביר, תקף את בני משפחתו. "לא יודע מה קרה לי", אמר לחוקריו.