הבלוגר המפורסם עמרי חיון נעצר הלילה (חמישי) בחשד שאיים לרצוח את אמו, זאת לאחר שהאחרונה הגישה תלונה בתחנת המשטרה ברחובות. חיון נעצר, כאמור, באופן מיידי על ידי המשטרה, ומעצרו הוארך.

במהלך הדיון בעניינו התפרץ החשוד לדבריו של נציג המדינה שהשיב לשאלות בא כוחו של חיון וכינה את השוטרים "רוצחים ושקרנים", לאחר שנטען כי הוא איים על בני משפחתו בטלפון. "מעולם לא התקשרתי אליהם. אתם רוצחים ושקרנים. הם גם לא הגיעו לתחנת המשטרה כי יש להם קורונה. הגעתם אלי הביתה כי הייתם על הגג. יא רוצחים", אמר חיון.

זוהי לא הפעם הראשונה שבה נעצר חיון. כזכור, ב-7 ביוני 2015 עצרו חוקרי פקיד שומה חקירות מרכז ברשות המיסים את חיון, בעל בלוג הרכילות הפופולרי, בחשד שהעלים הכנסות בהיקף של מאות אלפי שקלים מפרסום בבלוג שלו, בין השנים 2010-2014. כעת מוטל על חיון איסור יציאה מהארץ למשך 180 יום. 

חיון, בן 25 מת״א, שוחרר בערבות בבית משפט השלום בתל-אביב יפו, תמורת הפקדת מזומן או ערבות בנקאית בגובה של 10,000 שקלים, ערבויות נוספות והתחייבויות המסתכמות בחצי מיליון שקלים, זאת נוסף לאיסור יציאה מהארץ למשך כחצי שנה והפקדת דרכונו ביחידה החוקרת.