בית המשפט המחוזי בבאר שבע הטיל על אדם שאנס את בתו החורגת מאז היותה בת 11 והביא ממנה ילד משותף, 27 שנות מאסר בפועל, כך הותר היום (חמישי) לפרסום. על אמה של המתלוננת, אשר ידעה על המעשים של בן זוגה והשתתפה באופן פעיל בעבירות המין שבוצעו יחד עמו, הטיל בית המשפט עונש של 10 שנות מאסר בפועל. נאשמת שלישית, שכנתם של בני הזוג ואמה של המתלוננת הנוספת, נידונה לעונש של 4.5 שנות מאסר בפועל בגין ביצוע עבירות מין בבתה שבוצעו בחלק מהזמן יחד עם הנאשם העיקרי. כמו כן, הושתו על הנאשמים פיצויים למתלוננות בסך של למעלה מ-400 אלף שקלים.

בהכרעת הדין נקבע, כי במשך כ-17 שנים, במספר רב מאוד של הזדמנויות, מדי יום ביומו, לעיתים מספר פעמים ביום, ביצע הנאשם העיקרי עבירות של אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, באלימות פיזית קשה, בבתו החורגת, מאז היותה בת כ-11, זאת בידיעתה ובאישורה של אם הילדה, הנאשמת בתיק זה. חלק מעבירות המין החמורות בוצעו במתלוננת על ידי האב והאם גם יחד במשך שנים ארוכות. כמו כן, השניים שלחו את הבת לעבוד בעבודות שונות מגיל 15 ונטלו לעצמם בכפייה את כספה.

על מנת שהמתלוננת לא תוכל לעזוב את האב לעולם, הוא הכניס אותה להריון בכפייה ובאלימות, ונולד להם ילד, אשר התגורר יחד עימם בבית והם גידלו אותו כבנם.

המעשים הופסקו, כשהמתלוננת בגרה ובעיצומו של ויכוח עם אביה החורג מתוך מצוקה ורצון שהוא יפסיק לבצע בה עבירות מין, נטלה סכין מהמטבח, ירדה על ברכיה ואמרה לה שיקח את הסכין ויהרוג אותה. גם לאחר שהפסיק לבצע עבירות מין, במספר רב של הזדמנויות, המשיך האב להכות אותה ולאיים עליה, עד שאזרה אומץ ויצאה מהבית.

בנוסף, הוא קיים קשר רומנטי עם שכנתו, שהייתה אם יחידנית ולה שתי בנות קטנות. הוא היה מקבל את הבנות הקטנות כאשר שבו מהמסגרות הלימודיות, תמורת תשלום, והיה דואג להן לארוחת צהריים. בתוך כך, ביצע האב מעשי סדום רבים בבת השכנה בסלון ביתה, כשהייתה בגילאי 8-10.

בנוסף, קיימו הנאשם והשכנה יחסי מין בפני בתה, תוך הנחיה כי תצפה בהם, וכן היא עצמה ביצעה עבירות מין בבתה. שתי הבנות הוצאו בשלב מאוחר יותר מחזקתה של האם.

עו"ד רותם יוחנני-הר ציון, מפרקליטות מחוז דרום ציינה כי העבירות הותירו בילדות נזקים פיזיים ונפשיים לצמיתות, באופן בלתי הפיך. "הנאשמים התעללו התעללות מינית ופיזית בלתי נתפסת במתלוננות מגיל צעיר, ריסקו בפועל כל התנגדות שלהן למעשיהם והותירו אותן חלשות וחסרות אונים", ציינה. "הנאשמים שללו מהמתלוננות את תום ילדותן ואת היכולת להתפתח באופן תקין - אישיותית ומינית – וזאת במקום לשמור ולהגן עליהן".

"הנאשם לא הסתפק 'רק' בניצול מעמדו כדמות אבהית בפועל תוך גרימת בלבול ומצוקה, אלא השתמש באלימות פיזית ישירה לכפות את רצונו", כתב שופט ההרכב אלון אינפלד. "זדון לבו של הנאשם מגיע לשיא חריג בהקשר לגרימת ההיריון לבתו החורגת. מדובר בהריון שנגרם לכתחילה, בכוונת מכוון. הגמול ההולם לפגיעה כה עמוקה בחירות, הוא פגיעה עמוקה בחירות. הכלי היחיד שניתן לנו על ידי המחוקק, הוא המאסר הממושך, שספק אם יש בו פגיעה בחירות באותה עוצמה בה פגע הנאשם במתלוננת. בהיעדר כלי אחר, אנו נשתמש בכלי שניתן לנו".