המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי היא סיימה לחקור את אירוע הרצח וניסיונות הרצח במשפחה בהוד השרון, כשהחשד הוא שאב המשפחה מהוד השרון, ברק בן עמי, רצח את בתו התינוקת וניסה לרצוח את אשתו ובתו על רקע מערכת יחסים מתוחה בינו ובין אשתו.

כזכור, ב-6 במרץ דקר האב את בני משפחתו בהוד השרון. תוך דקות ספורות הגיעו כוחות משטרה רבים שאיתרו בחצר הבית את האישה כשסימני דקירה על גופה, את בתה בת ה-3 כשהיא דקורה על הספה בדירת סבה וסבתה, ואת הבת הנוספת, בת 10 חודשים, כשהיא על הספה ביחידת הדיור, דקורה במצב אנוש.

האם פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון כשהיא במצב קשה, ואילו בנותיה פונו לביה"ח מאיר כשמצבן קשה ואנוש. לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע מותה של התינוקת. השוטרים איתרו במקום את האב לאחר שפצע את עצמו, כשהוא מודה בפניהם כי "אני עשיתי את זה". החשוד נעצר והועבר אף הוא לטיפול רפואי. 

זירת האירוע בהוד השרון (צילום: פרטי)
זירת האירוע בהוד השרון (צילום: פרטי)

חקירת המשטרה העלתה כי בבוקר האירוע האב החשוד הכה באגרוף בפניה של אשתו, בעוד היא מחזיקה את בתם התינוקת על ידיה והתינוקת ביניהם. בהמשך, החשוד חנק את אשתו כשהוא אומר לה: "את היום תמותי". לאחר שסבר כי אשתו מתה, הלך למטבח, נטל סכין ודקר את בנותיו. כשהבחין כי אשתו החלה לזוז, החל לדקור גם אותה. האישה הצליחה להתרומם וכשניסתה לצאת מהבית, החשוד דקר אותה שוב ושוב . על פי החשד, כאמור, הרקע למעשה הוא מערכת יחסים מתוחה וסכסוך מתמשך בין בני הזוג. 

מעצרו של החשוד, בן 37, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפ"ת. ביום ראשון הקרוב בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עו"ד רן אלון שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את ברק בן עמי: "אנו נמתין לסיום החקירה ולהגשת כתב האישום. לאחר שנקבל את חומרי החקירה ונלמד אותם, נוכל להתייחס לאישום".