המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שוטר קבע במשמר הגבול בגין אינוס בנסיבות מחמירות. המחלקה לחקירות שוטרים ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בספטמבר 2018 בעודם בביתו של הנאשם, הוא פתח את ארון הבגדים בחדר השינה שלו, הוציא את אקדחו המשטרתי, סובב אותו בידיו ואמר למתלוננת: "תהיי בשקט",  במטרה לאיים עליה ולדכא כל התנגדות עתידית מצידה. או אז הנאשם החזיר את הנשק לארון, ומיד הדף את המתלוננת בחוזקה על מיטתו באמצעות ידיו. הוא החזיק את ידיה בחוזקה מעל ראשה ולפת את רגליה באמצעות שתי רגליו, על מנת למנוע ממנה להיחלץ מאחיזתו. בתגובה, ביקשה המתלוננת ממנו 'תעזוב אותי אני לא רוצה', ואף בעטה לעברו. למרות בקשותיה המפורשות של המתלוננת, הוא המשיך במעשיו, וביצע בה מעשה אינוס.

בכתב האישום צוין עוד כי "לאורך כל המתואר לעיל, המתלוננת ניסתה להשתחרר מאחיזתו של הנאשם, התחננה בפניו שיעזוב אותה כי היא אינה חפצה במעשיו, ומשלא נענה לתחנוניה, פרצה בבכי. בתום האירוע, הציע הנאשם למתלוננת שתישאר לישון אצלו אך המתלוננת סירבה להצעתו, ובלית בררה הסכימה כי הנאשם יסיע אותה לביתה".