כמעט שנתיים אחרי שהורשע בבית המשפט - ואז נמלט והסתתר - הצליחה המשטרה לתפוס את סאבר אבו עצא (29) מתל שבע, שגנב את הטלפון של השדרנית שרון פרי והפיץ את תמונות העירום שלה. הוא נתפס בביתו לאחר שנמלט מאז מאי 2018. במשך תקופה ארוכה הוא שהה ברשות הפלסטינית, ועתה, כאמור, בעקבות מידע שהגיע לשוטרי תחנת "עיירות" הגיעו בלשים לביתו בתל שבע ובחיפוש שנעשה בבית, הוא נמצא כשהוא מסתתר מתחת למיטה. 

הוא נעצר, הובא לחקירה ובהמשך יובא לבית משפט השלום בבאר שבע, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בגין הפרת הוראה חוקית. במקביל, הועבר דיווח לבית המשפט בנושא, וכעת צפוי להיגזר דינו בעניין גניבת הטלפון הנייד.

כזכור, פרי שהתה בספטמבר 2016 בחוף הים הדתי באשקלון, כאשר הנאשם הגיע למקום סמוך לשעה 11:00, פרץ לרכבה וגנב את תיקה האישי, שהכיל בין היתר את הטלפון הנייד שלה. באותו ערב, סמוך לשעה 20:20, נכנס הנאשם לחשבון הפייסבוק של פרי מתוך הטלפון הנייד שלה, וכתב מספר הודעות, כשהוא מתחזה לה. באותו יום, הוא נכנס לתמונות בטלפון הנייד ומצא שם שתי תמונות אינטימיות בהן מצולמת המתלוננת בעירום.

מאוחר יותר, סמוך לפני השעה 21:30, נכנס הנאשם לחשבון האינסטגרם שלה, והעלה את שתי התמונות לחשבון, באופן שכל מי שעוקב אחרי חשבון האינסטגרם של העיתונאית, יוכל לראות מידית את התמונות האינטימיות, וכל מי שירצה לראות את חשבון האינסטגרם של המתלוננת, יוכל לצפות בתמונות, ולהעתיקן.

יממה לאחר מכן, הנאשם פרמט את הטלפון הנייד של פרי, ומכר אותו לנער בן 16 תמורת 900 שקלים, מבלי שיידע אותו כי מדובר בטלפון נייד שנגנב. בעת מעצרו של הנאשם על ידי המשטרה, הוא פתח במרדף מסוכן ומתמשך ופגע בכלי רכב.