פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד ברק בן עמי, בן 34 מהוד השרון, בגין רצח בכוונה בנסיבות מחמירות של ביתו התינוקת ז"ל, בת 10 חודשים, ושתי עבירות של ניסיון רצח של אשתו וביתו הפעוטה, בת השלוש, בתחילת חודש מרץ.

על פי כתב האישום, ב-6 במרץ, בשעות הבוקר המוקדמות, בשל ויכוח שבמהלכו עלבו הנאשם ואשתו זה בזו, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את אשתו, א', את בתם הפעוטה ואת בתם התינוקת, וכן לשים קץ לחייו. הנאשם התקרב ל-א', אשר ישבה באותה עת על הספה כשהתינוקת בזרועותיה, והיכה אותה באגרוף בפניה, דחף וחנק אותה, בעוד היא מנסה להדוף אותו ממנה. מיד לאחר מכן ניגש הנאשם אל מטבח הבית, נטל סכין מטבח ודקר את א' מספר פעמים באמצעות הסכין בצווארה, במטרה להביא למותה. א' נפלה מן הספה אל רצפת הסלון, בעוד התינוקת נותרה שכובה על הספה. הנאשם חנק שוב את א' ודקר אותה בצווארה באמצעות הסכין.

לאחר מכן ניגש הנאשם אל התינוקת, ודקר אותה באמצעות הסכין, על מנת לגרום למותה, בצווארה וכן בבית החזה שלה. מיד לאחר מכן, הנאשם דקר את הפעוטה באמצעות הסכין מספר פעמים בצווארה ובפלג גופה העליון על מנת לגרום למותה. במקביל לכך, הצליחה א' לקום וניסתה לצאת מן הדירה על מנת להזעיק עזרה. הנאשם ניגש אליה ודקר אותה פעם נוספת. למרות זאת, הצליחה א' לצאת, אל החצר וצעקה לעזרה. הנאשם, שיצא בעקבותיה, השיג את א', תפס בשערה, ודקר אותה שוב, בבטנה, באמצעות הסכין. א' נפלה על הארץ, והנאשם תפס ברגלה וניסה לגרור אותה אל הדירה, אולם עזב אותה משהגיעו למקום אנשים נוספים.  

הנאשם חזר אל הדירה, שם חנק את הפעוטה בצווארה בידיו. בנוסף, פצע עצמו הנאשם באופן שטחי בצווארו בעזרת הסכין וסכין נוספת. הנאשם חדל ממעשיו כאשר נכנסו לדירה אנשים נוספים. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרם מותה של התינוקת; לפעוטה נגרמו פצעי דקירה רבים והיא נותחה ואושפזה למשך עשרה ימים; לא' נגרמו פצעי דקירה רבים והיא נותחה ואושפזה למשך שבעה ימים.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד ליאת פלג: "יודגש, כי המשיב תקף ודקר את אשתו ואת שתי בנותיו הקטנות – פעוטה כבת שלוש ותינוקת בת עשרה חודשים בלבד – וזאת על רקע ויכוח של מה בכך עם אשתו. כמתואר בכתב האישום, המשיב דקר כל אחת מהן מספר פעמים, ואף לא היסס ורדף אחרי אשתו כאשר זו הצליחה בשארית כוחותיה לצאת מן הדירה על מנת להזעיק עזרה.... מעשיו האלימים, התוקפניים והאכזריים של המשיב, שלא היסס להתנפל על בנותיו ועל אשתו ולדקור אותן פעמים רבות, וזאת על רקע ויכוח סתמי, מלמדים על מסוכנותו הזועקת לבטחון הציבור".

עו"ד רן אלון, המייצג את ברק בן עמי מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "רק היום הוגש כתב האישום. לאחר שנקבל את חומרי החקירה ונלמד אותם נוכל להגיב באופן ענייני לכתב האישום".