תושב לוד נעצר הבוקר (שבת) בחשד למעורבות במקרה הרצח בעיר אמש. החשוד יובא במוצאי השבת לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון. על פרטי החקירה והחשודים הוטל צו איסור פרסום.

כזכור, אישה כבת 48 נרצחה היום אמש בבית מגורים בשכונת הרכבת בלוד, לעיני בעלה. האישה אותרה כשהיא ללא רוח חיים וסובלת מפצע ירי. צוות מד"א שהוזעק לדירה נאלץ לקבוע את מותה במקום. קרובי משפחתה עוכבו לחקירה בחשד למעורבות באירוע, ובמשטרה טרם הוחלט האם להביאם לביהמ"ש ולבקש להאריך את מעצרם. 

כוחות משטרה מתחנת לוד ומרחב שפלה הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע. כמו כן, הם אספו ממצאים פורנזיים בזירה ופתחו בסריקות נרחבות במטרה להתחקות אחר החשוד. הנרצחת ישבה בסלון ביתה עם בעלה, כאשר רעול פנים נכנס, ירה בה מטווח קצר עם אקדח - ונמלט  מהמקום. היא נפצעה באורח אנוש, ומותה נקבע במקום. בעלה הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה.

עמותת "נשים נגד אלימות" פרסמה הבוקר את ההודעה הבאה בעקבות הרצח: "מאז תחילת משבר הקורונה התרענו מההשלכות של המשבר על הנשים בכלל ונשים ערביות בפרט. בעניין, פנינו לשר ביטחון הפנים, ועוד שורת שרים ויחידות סמך למיניהם, כולל מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות הערביות וראשי הרשויות הערביות. לצערנו, למרות זאת קבלנו בעמותה שמנהלת קו סיוע לנשים פניות רבות, המעידות על עלייה במצב האלימות נגד נשים. לציין שבשנת 2019, נרשמה עלייה ב 19% במקרה האלימות שהגיעו לקו הסיוע, בעוד שהשנה 2020, נרשמה היום עלייה של יותר מ 20%! די להפקרות!".