משטרת פתח תקווה מנהלת חקירה בניסיון להתחקות אחר מי שהפיצו מנשרים (פלאיירים) בהם פורסמה כתובת המגורים שבה שוהה הגננת המתעללת, כרמל מעודה, בזמן חלופת המעצר. כזכור, הוציא בית המשפט המחוזי-מרכז בלוד, צו איסור פרסום על הכתובת שבה שוהה מעודה, וזאת לאחר שהחליט להיענות לבקשתה ולשחרר אותה לחלופת מעצר כל עוד עניינה מתנהל במסגרת כתב אישום חמור שהוגש נגדה. בעקבות הפצת הפליירים, עלה החשד לסכנה ממשית לכאורה, לחייה של מעודה, וכן לחייהם של המפקחים עליה, ובעקבות כך הוגשה תלונה במשטרה על הפרת צו איסור הפרסום.

נציין, כי מיד עם הגשת כתב האישום ביקשה מעודה באמצעות פרקליטה דאז, עו"ד אפרים דמרי, לאשר לה חלופת מעצר, תחת פיקוח מלא. בית המשפט נעתר לבקשה, ומיד עת נחשפה כתובת המגורים של המפקחים, התארגנו הורי הילדים שחוו התעללות חמורה ממעודה, כדי לפתוח במחאה מול ביתם, ואף יצאו נגדם ברשתות החברתיות. בעקבות כך, חזרו בהם המפקחים מהסכמתם ועל בני משפחת מעודה הוטלה המשימה לאתר מפקחים אחרים, שיסכימו לקחת תחת אחריותם את ההשגחה על מעודה. 

נדגיש, כי מעודה נאשמת בשורה ארוכה של מעשי התעללות קשים ביותר בפעוטות ששהו אצלה במשפחתון, ומשנתגלו המעשים, התאגדו הורי הפעוטות, הגישו נגדה תלונה במשטרה, וחשפו סרטונים מסמרי שיער בהם נראית מעודה בועטת בפעוטות, מאכילה אותם בקיא של עצמם, מטלטלת אותם ופוגעת הן בגופם והן בנפשם של אותם פעוטות. הפצת הסרטונים הללו, והאירועים הקשים שנלוו אליהם, הביאו גם להצתת בית הוריה של מעודה בראש העין, שם גם הפעילה את המשפחתון המדובר, ומאוחר יותר הובילה לכתב האישום החמור נגדה. 

עו"ד שירן ברגמן, שמייצג את מעודה מטעם הסניגוריה הציבורית, הגיב לחשיפת מקום חלופת המעצר של מעודה: "כרמל שוהה בחלופת מעצר שאושרה על ידי בית המשפט, כאשר חלופה זו אסורה בפרסום. חרף איסור הפרסום, חולקו פלאיירים המפרטים, בין היתר, באשר לכתובת חלופת המעצר כאשר פרסום לא חוקי זה מטרתו ברורה. יודגש כי פרסום זה מהווה הפרה בוטה של צו שיפוטי והעניין נמצא תחת חקירת משטרה. בניגוד לגורמים אחרים, אין בכוונתנו לנהל את התיק בתקשורת ואת טענותיה הרבות נשמור למקום שבו הן ראויות להישמע - אולם בית המשפט".