עורך הדין יאיר נהוראי, המייצג את הפעיל חיים שדמי שנחקר ביום שישי בחשד לאיומים והסתה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, אמר הבוקר (ראשון) בראיון בגל"צ: "מדובר בהבטחה שאני לא יכול לחשוף, כי היא מפרטי החקירה, אבל יאיר נתניהו יודע בדיוק על מה מדובר". הוא התייחס לעובדה שגורמים מטעמו של יאיר נתניהו, וכן ראש הממשלה עצמו, הגישו את התלונה - ולא יאיר נתניהו עצמו: "מדוע רה"מ צריך להתלונן בשם בנו? יאיר מוגבל ולא יכול לפנות לתחנת המשטרה? עולה החשד שמשטרת ישראל עובדת בשירות נתניהו".

כזכור, הפעיל חיים שדמי ושני אנשים נוספים נחקרו ביום שישי ביחידת להב 433, זאת בחשד להסתה ואיומים נגד יאיר נתניהו. שדמי, ופעילים נוספים פרסמו על דבר החקירה בעמודי הפייסבוק שלהם, כאשר אחד הפעילים כתב: "חיים שדמי נקרא לחקירה "בבהילות" ליחידת לה"ב 433, הלחץ בבלפור עולה , לא בוחלים בשום אמצעי הפחדה , לא נוותר.בפוסט אחר נכתב: "ראיתי במו עיניי את מנגנון ההפחדה של לוחמי צדק מוסריים כמו חיים שדמי. הם חוקרים אותו עכשיו אבל מחר זה יהיה כל אחד מאיתנו אם לא נעשה מעשה". השלושה שוחררו כעבור מספר שעות בתנאים מגבילים, כשהם מתבקשים להימנע מפרסומים מהסוג הזה. 

כזכור, ראש חטיבת החקירות במשטרת ישראל תנ"צ דודי בואני הגיע ביום רביעי אל מעונו של ראש הממשלה וקיבל תלונה רשמית מראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת בגין איומים והסתה לפגיעה בבנו יאיר. בתלונה טוען ראש הממשלה כי "מדובר באלימות שחוצה קווים אדומים". מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש לפני זמן קצר תלונה למשטרת ישראל בגין הסתה בוטה לאלימות נגדו ונגד בנו יאיר.