במשך קרוב לשעה מסר היום (רביעי) היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, במשרדו, תלונה בפני חוקרי יחידת הסייבר של המשטרה, בגין איומים והטרדות שהופנו לעברו באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלו , ואשר נעשו ככל הנראה באופן מאורגן, במשך כל שעות הלילה והבוקר ביממה האחרונה.

חוקרי יחידת הסייבר מלהב 433 במשטרה, שגבו את התלונה מהיועמ"ש, שמעו ממנו לטענתו כי ביומיים האחרונים, הטלפון שלו קיבל כמות עצומה של טלפונים, והודעות הנושאות אופי מאיים המופנה כלפיו וכלפי בני משפחתו.

לטענת מנדלבליט, שצירף לתלונתו גם צילומי מסך של ההודעות, ב-48 השעות האחרונות מגיעות אליו הודעות בסגנון: "תמות, אתה והילדים שלך","נגיע אליך בהפגנה" ו-"תזכור שאתה פגיע ועוד נגיע אליך".

אותן הודעות הועלו בקבוצות של פעילי ליכוד, כביכול שקראו להציף את מנדלבליט בהודעות, ולא להניח לו תוך שהם מפרסמים את הטלפון הנייד שלו. היועמ"ש העביר לחוקרים גם תמונות ערוכות שנשלחו אליו, באמצעות הוואטסאפ, ובהן הוא הוצג במדי אסיר.

לטענתו, לאחר שהבין שמדובר ברצף בלתי סביר של הודעות וטלפונים, שלא נותנות לו מנוח ומהוות הטרדה מאיימת, אין מנוס אלא להגיש תלונה במשטרה מבחינתו. 

גורמים בסביבתו  של מנדלבליט סיפרו ל"מעריב": "הטלפון שלו הופצץ בימים האחרונים בהודעות שלא השאירו לו שום אפשרות אלא להגיש תלונה למשטרה. אנחנו מעריכים שזה קשור לאותם גורמים שמעלים את התמונות המזוייפות בקבוצות פעילי הימין, ומתקשרות לתיקים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. היועמ"ש מסר את תלונתו במשך פחות משעה ומאמין כי המשטרה תדע למצות את תהליך החקירה הזה עד תום".

יור ארגון הפרקליטים, עו"ד אורית קורין, מסרה בעקבות האיומים על היועמ"ש מנדלבליט: ״מדובר בחציית כל הקווים האדומים- נדרשת עוד הערב אמירה ערכית חד משמעית של רה״מ ושר המשפטים. מדינת ישראל היא דמוקרטיה חיונית והויכוחים בה לגיטימיים ונחוצים אך אין בין איומים לשיח לגיטימי דבר וחצי דבר. אני מצפה מנבחרי הציבור להשמיע את קולם הברור בנושא לפני שחלילה יישפך כאן דם. במקביל, אני קוראת לגורמים האמונים על כך, לבחון את עיבוי אמצעי האבטחה סביב היועמ״ש. ארגון הפרקליטים יפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו בכדי להגן על חייהם של שומרי הסף אשר מאוימים אך ורק בשל מחויבותם לשמירה על קיום החוק ועל הדמוקרטיה בישראל״.