חשד לרצח ברמת גן, צעיר בן 21 תושב רמת גן נעצר לפני זמן קצר (שבת), בחשד שרצח את בת זוגו, בת 22 מאזור השומרון ופצע את אימו כבת 50 באורח קל.

למשטרה ולמד"א דווח על אירוע חשד לרצח ברחוב אבטליון ברמת גן. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו בזירת האירוע את גופת צעירה בת 22, כשהיא מחוסרת הכרה, לאחר שנחנקה למוות על ידי בן זוגה. בדירת החשוד שהתה גם אימו, שעליה סימני דקירה בידה וסימני חניקה בצווארה, והיא פונתה במצב קל על ידי צוות מד"א להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

מחקירה ראשונית עולה החשד לפיו הצעיר, ששהה בדירה עם בת זוגו, בנסיבות שנחקרות עתה, חנק אותה למוות. הצעיר נותר בדירה כשגופת בת זוגו בחדר. בשלב מסוים חזרה אמו הביתה מקניות, החשוד פנה אליה ואמר לה: "אמא בואי תראי", והוביל אותה לחדרו.

בעוד האמא עמדה בפתח החדר, וגילתה את גופת הצעירה, חנק אותה בנה מאחור כשהוא בהתקף זעם. האם התחננה לנפשה, אולם בנה דקר אותה בידה והמשיך לחנוק אותה. האם ניסתה להיאבק עם הבן וביקשה ממנו שיחדל ממעשיו והוא אכן נרגע. ברגע הזה היא ניצלה את המצב כדי להתקשר למשטרה ולהעזיק עזרה.

בשלב הזה עולה כי החשוד הבין שאמו הזמינה את המשטרה, ותקף אותה שנית, אלא שתגובה מהירה של השוטרים שהגיעו לזירה תוך זמן קצר, הצילו ככל הנראה את חייה של האם, כאשר הם ביצעו את מעצרו של החשוד. הוא נחקר בתחנת מרחב דן, נפגש עם סנגורו והוא יובא בבוקר להארכת מעצר בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב.

פראמדיק מד"א גיא ארזי סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו צעירה בת 22 מחוסרת הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הפצועה השניה, אישה כבת 50 התהלכה בדירה כשהיא בהכרה מלאה טופלה במקום ופונתה לבי"ח כשמצבה קל״.