חשד לרצח: סאלח פוג'י ג'רבאן, בן 26 מג'סר א-זרקא, הוא קורבן הרצח הבוקר (שני) בחריש. ג'רבאן, נשוי ואב לשניים, נמצא ירו בתוך רכבו. לפני מספר חודשים נורה אחיו ונפצע ברגלו, על רקע סכסוך עם משפחה אחרת.

כוחות גדולים של משטרה שהגיעו לזירת האירוע איתרו במקום את גופת הצעיר המוכר למשטרה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שהרקע שלו, כך מסתמן, הנו פלילי. 

חוקרי המשטרה אספו ממצאים מהזירה, לרבות פורנזיים, וההערכה היא כי הצעיר נורה מטווח קצר על ידי אלמונים שעקבו אחריו ובעת שהגיע לחריש ועצר את רכבו פתחו לעברו בירי וגרמו למותו. השוטרים ביצעו סריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשודים.

סאלח פוג'י ג'רבאן (צילום: רשתות חברתיות)
סאלח פוג'י ג'רבאן (צילום: רשתות חברתיות)

פראמדיק מד"א איתי טילינגר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה מתקדמות. מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

בתוך כך דווח על צעיר שנפצע ככל הנראה במהלך קטטה ברחוב רענן בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "רמב"ם" כשהוא במצב יציב ובהכרה.

חשוב להבהיר כי מדובר ברצח שלישי בתוך פחות מ - 12 שעות והחמישי בתוך פחות מ - 72 שעות, כשלושה מהם קשורים למגזר הערבי. כזכור, בשישי אחר הצהריים נרצח תושב מרר במסגרת סכסוך בין עבריינים, במוצאי שבת נרצה צעירה בת 22 תושבת אורנית על ידי בן זוגה צעיר בן 21 מרמת גן, ואמש בוצעו שני מקרי רצח נוספים - האחד בקלנסואה והשני בקריית אתא, וכעת הרצח החמישי בחריש.