רפיף אל-קראעין בת הארבע מעיסאוויה נפצעה במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) באורח אנוש, לאחר שנפגעה ככל הנראה מכדור תועה, שחדר לתוך חצר בית משפחתה, במהלך סעודת האיפטאר המסמנת את סיום הצום היומי ברמאדן.

היא נורתה לעיני בני משפחתה, שהובילו אותה בבהילות לבית החולים הדסה עין כרם, כשמצבה קריטי, כשנשקפת סכנה לחייה והיא מורדמת ומונשמת. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע, והחלו באיסוף ממצאים מהזירה. בשלב הראשון עלה, כי אל-קראעין נפגעה ככל הנראה, מכדור תועה, שמקורו, על פי הבדיקות הראשונות, מאיו"ש.

בני משפחתה סיפרו לחוקרים, כי אל-קראעין נפגעה מול עיניהם, במהלך הסעודה, והביעו מורת רוח על עצם אירועי הירי באזור. כמו כן, הבהירו כי לא שמעו קטטה או התרחשויות כלשהן באזור מגוריהם בזמן הארוחה - לכן לא ידוע להם מקור הירי ונסיבות האירוע החמור הזה.

בני המשפחה, שהובילו את הילדה לבית החולים, מתפללים להחלמתה וסיפרו: "זה אסון עבורינו, מקווים שהיא תחלים ושהמשטרה תשים את ידיה על היורים. זה צער גדול לילדה בת ארבע וצריך לשים סוף לאירועים הללו". במשטרה סבורים כי האירוע מקורו באחד הכפרים שבאיו"ש.

באירוע נוסף שהתרחש במהלך הלילה באזור שועפט, נפצעו באורח קל-בינוני גבר ובנו בן השלוש. האירוע התרחש, כאשר רעול פנים התפרץ לעסק בבעלותו של הגבר, ופתח בירי לעברו. הגבר ניסה להגן על בנו, אך השניים נפצעו מהירי. היורה נמלט מהמקום וכוחות המשטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים מהזירה, לרבות פורנזיים.

האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה של בעל העסק. נציין, כי העסק כבר חווה אירוע ירי קודם בעבר, אולם עד היום לא הצליחו במשטרה לאתר את היורים. עתה מקווים תושבי האזור בסיוע של מצלמות האבטחה תוכל המשטרה להתחקות אחרי היורה, של היורה, שלא בחל במשימתו לפגוע גם בילד קטן ששהה במקום לצד אביו. החקירה בעיצומה