המשפט יוצא לדרך: עורך הדין דרור מתתיהו, מי שייצג את אור אלוביץ', בנו של בעל השליטה בבזק, בתיק 4000, העריך הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל כי "יש סיכוי לא מבוטל לזיכוי במשפט נתניהו". הוא הסביר בראיון כי "מדובר על עניינים שחלקם תקדימיים. הרכב השופטים ישמע את הדברים ויבחן אותם היטב, וככל שיחליט שהמעשים לא עולים לכדי עבירות - לא יהסס גם לזכות".

בתוך כך, הפרופ' אלן דרשוביץ, מבכירי המשפטנים בעולם, התייחס אף הוא לנושא, וטען בראיון בגלי צה"ל כי "משפט נתניהו מעלה סכנה גדולה לדמוקרטיה ולשלטון החוק. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של כל מדינה מודרנית שאדם עומד לדין כי ניסה לזכות בסיקור תקשורתי חיובי". בהתייחס לביקורת על היועמ"ש, אמר: "זה דבר נורא לקרוא ליועץ המשפטי לממשלה עבריין, הוא לא. הוא אדם הוגן, שאני חולק עליו. בדמוקרטיה יש מקום לביקורת נגד מי שעושה טעויות אבל אי אפשר לאיים עליו או לכנות אותו עבריין".

כאמור, דיון הקראת כתב האישום במשפטו של ראש הממשלה צפוי להתחיל בשעה 15:00 בבית המשפט המחוזי בירושלים. השופטים רבקה פרידמן-פלדמן, משה ברעם ועודד שחם ייכנסו אל אולם 317 בבית המשפט, וישאלו את הנאשמים שיעמדו בפניהם האם הם מכירים את כתבי האישום בעניינם והאם הם מודים בהאשמות או כופרים בהן בתיק 1000 (תיק המתנות), תיק 2000 (שיחות נתניהו-מוזס) ותיק 4000 (בזק-וואלה).

 יחד עם נתניהו, יתייצבו שלושה נאשמים נוספים, דמויות מוכרות ומשפיעות בשוק התקשורת בישראל – ארנון (נוני) מוזס, בעל השליטה והמו"ל של קבוצת "ידיעות אחרונות", שאול אלוביץ, בעל השליטה לשעבר בקבוצת "בזק" ובתוכה אתר האינטרנט "וואלה", ורעייתו איריס.