אביעד גליקמן, הכתב המשפטי של ערוץ 13, שוחח היום (ראשון) בתכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והביע את דעתו על פתיחת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בוא נודה שאני ואתה טעינו, ועוד כמה. שנים אנחנו אומרים שרה"מ ינהל ישיבת ממשלה, ואחה"צ יעמוד במשפט על שוחד.
"אני מודה שטעיתי, ולראות אותו מגיע חדור קרב לדיון, ואתה יודע מה? אתה ראית את התמונה שהשרים מאחוריו? בעיניי אין מחזה יותר מביש מזה. אין בעיה, תבואו לתמוך, אבל למה לעמוד מול נתניהו בנאום ההסתה הזה לפני הדיון?"

למה זה נאום הסתה?
"זה נאום שנועד לאוזני שופטי בית המשפט המחוזי שהוא עוד שנייה נכנס אליהם - תיזהרו".

אביעד גליקמן. צילום: פלאש 90
אביעד גליקמן. צילום: פלאש 90

בן: אנחנו ראינו את אולמרט כמה הוא היה בתוך הדבר הזה חודשים על שנים, ולכן זה לא היה נראה הגיוני, אבל זה כן לגיטימי לשאול: איפה אתה רואה בדברים שלו הסתה? 
"אני אגיד כמה דברים. דבר ראשון נגד היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט, שכן לעלות את עניין ההקלטות ולהגיד שהיועץ המשפטי לממשלה תפר לו תיק מה זה אם לא הסתה? זה לפנות לאזרחים ולהגיד שיש פה יועץ משפטי לממשלה שמתחבא מאחורי כל קונספירציות שאנחנו רואים ברשתות החברתיות. הקונספירציות ההזויות האלה ששי ניצן סוחט את מנדלבליט ויש לו בכספת קלטות? ראש ממשלה מתייצב ואומר לך מה? מה זה אם לא הסתה?"

זו הסתה כי ליאת בן ארי וכול החבורה הזו צריכים אבטחה מוגברת. בסוף התוצאה גוזרת את האירוע. ושלי אומרים בדרך לירושלים 'איך אתה נוסע לבד בלי מאבטחים', ואני כמובן בחיים לא יהיו לי מאבטחים. עכשיו תגיד לי גליקמן,  מה אתה חושב על עניין תיק 4000 והסיקור האוהד? זה טיעון לגיטימי?
"אף אחד שסיקור אוהד זה דבר לא בסדר, אבל שוכחים את התמורה. סיקור חיובי זה גם הצנעה של אייטמים שליליים. מעבר לזה, היום ראינו מחזה שאני באמת לא יודע איך להגדיר אותו. נאום שאין כדוגמתו, מחזה מביש, הסתה של ראש ממשלה מכהן נגד מערכת אכיפת החוק ובתי המשפט, בקריצה לשופטים, על מדרגות בית המשפט, כשחבורה של שרים עומדים מאחוריו. בעיניי זו בושה וחרפה".