בית משפט השלום בבאר שבע קיבל היום (שני) את עמדת הפרקליטות, וגזר היום עונש של 45 חודשי מאסר בפועל על סאבר אבו עצא, מפיץ תמונות העירום של שדרנית הספורט שרון פרי, שהורשע לאחר שמיעת הראיות בביצוע עבירות של פריצה לרכב, גניבה מהרכב, חדירה לחומר מחשב, הטרדה מינית באמצעות פרסום תצלום פוגעני ועוד.

כמו כן, הטיל בית המשפט על הנאשם פיצוי למתלוננת בסך של 16,000 ש״ח ושלילת רשיון הנהיגה למשך שלוש שנים. כזכור, אבו עצא העלה את תמונות העירום ממכשירה של פרי אל חשבון האינסטגרם שלה, וכך הופצו.

בהכרעת דין, קבע בית המשפט כי הנאשם פרץ לרכבה של המתלוננת, גנב ממנו את ארנקה ואת הטלפון הנייד, העלה ממנו תמונות עירום לחשבון האינסטגרם שלה ואף הגיב בחשבון הפייסבוק שלה בשמה. עוד נקבע, כי הנאשם פעל לטשטש את מעשיו ולהקשות על גילוי הפעולות שבוצעו בטלפון הגנוב בכך שפרמט אותו לפני שמכר ולאחר שנמלט, סיכן אזרחים בכביש בנהיגתו הפרועה.

הפרקליטות ביקשה בשלב הטיעונים לעונש להטיל על הנאשם עונש של ארבע שנות מאסר בפועל, זאת בין היתר לאור עברו הפלילי של הנאשם והפגיעה הנפשית הקשה במתלוננת.

עו״ד אסף בר יוסף מפרקליטות מחוז דרום פלילי מסר לאחר גזר הדין: ״בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות במלואה והטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל משמעותי וכן פיצוי למתלוננת, תוך שהדגיש כי על בית המשפט לתת ידו למאבק של הפצת תמונות אינטימיות וזאת באמצעות ענישה מחמירה. בית המשפט קבע שהעובדה שהמתלוננת המשיכה בחייה, לא אמורה לפעול לחובתה ויש להכיר בפגיעה הרבה שנגרמה לה בעקבות הפרסום״.

השופט דניאל בן טולילה מסר: "זה מגיע לפגיעה מינית, דבריה של פרי שהתחושה של אונס מדברים  בעד עצמם. כמעט 4 שנים אחרי פרי העידה שהתמונות האלה עדיין באתרי פורנו ולא ניתן להסירן. לא ברור מה המניע שלו להפצת התמונות כשהתחזה לפרי בחשבון האינסטגרם שלה, כשהוסיף משפטים מבזים. עד כה לא הסביר מדוע עשה זאת ולא הביע אמפתיה כלל למה שעברה".