בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו בתחילת השבוע את המשפט: 'מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא. מעניין..."'  ובכך רמז כי קיבלה את תפקידה שלא בדרך כשרה. בשל כך החליטה מגישת החדשות והפרשנית המדינית ('חדשות 12') להגיש תביעה נגד בנו של ראש הממשלה ביחד עם חברת החדשות. עו"ד כנרת בראשי שוחחה הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, גינתה את דבריו של נתניהו אך טענה לצביעות מטעם התקשורת.

כספית: "אנחנו עכשיו פותחים דיון על הקטטה הדי מטורללת, אבל לדעתי היא חשובה כי יש לה הרבה מאוד השלכות, של יאיר נתניהו, ואותו ציוץ, לפחות לטעמי מתועב - כשהוא שואל איך דנה ויס הגיעה לכל התפקידים שהיא הגיעה, הרי 'היא לא חכמה ולא רהוטה, מעניין', ורומז רמיזות. והתבשרנו כבר אתמול שחברת החדשות של ערוץ 12 ודנה ויס תובעות דיבה את יאיר נתניהו, וכנראה יגדירו את זה גם כהטרדה מינית בגלל הרמיזות. אנחנו שואלים אותך קודם כל את דעתך על האירוע כולו, כי אם אני זוכר נכון, את אומרת: 'יש פה איפה ואיפה, כשעושים לי אירוע כזה, איפה אתם?'.
בראשי: "קודם כל אני מצטרפת אליך למתועב. מתועב, סימן קריאה. עוד לפני שנעסוק באיפה ואיפה, זה מתועב".

אלדד: "ואת מצטרפת גם לעניין של הטרדה מינית?".
בראשי: "לא, אני לא נכנסת לעניין של הטרדה מינית. אבל אגיד גם שזה יותר מתועב כי זה בא מאישה. הרי יאיר נתניהו לא כתב את זה, הוא רמז את זה, ואז הוא צירף את הציוץ שלה. אבל זה גם מתועב כי זה בא מאישה".  

אלדד: "זה בא אל אישה".
בראשי: "זה בא מאישה לאישה".

אלדד: "נתניהו רק ריטווט את זה?".
בראשי: "כן, הוא רק ריטווט את זה, וזה בא מאישה לאישה. זה לא הוא כתב את זה. אבל בן, אל תשכח שגם יאיר נתניהו ושרה נתניהו יכולים לעשות תביעה כנגד דנה ויס, נכון?"

כספית: "על מה?".
בראשי: "על זה שהוא 'אפס וילד קקה ואוטיסט', גם אפשר. ואפשר גם להביא את אורלי לוי שתתבע גם כן את זה שיושבים שם אנשים בחברת החדשות ושומעים שהיא זונה פוליטית, ולא אומרים דבר - שגם זה כמו לעשות 'שיתוף' לפוסט הזה, נכון?".

כספית: "לגבי מה שדנה בזמנו אמרה, היא אמרה כשחשבה שהמיקרופון סגור, ואחר כך מיד התנצלה, בואי לא נשכח את זה. אגב, הבנתי שניסו לעשות דין ודברים עם לשכת נתניהו ועם יאיר שיתנצל ויחזור בו, וזה לא צלח. אז פה יש הבדל, תסכימי איתי".
בראשי: "דנה אמרה בבוקר באופן חד משמעי שגם אם הוא יתנצל, היא לא תסלח והיא תגיש את התביעה. זה שדנה ויס אומרת את זה כשהמיקרופון סגור, זה עדיין לא אומר שזו לא הוצאת דיבה. בן אדם צריך לקחת בחשבון שכשיש לו מיקרופון ביד, ישמעו אותו".

כספית: "אני לא דיברתי על הדיבה, אני אני מסביר לך את ההבדל בין שני האירועים - פה יש מישהי שאמרה משהו שהיא חשבה שאומרת אותו לעצמה, התברר לה שלא וביקשה סליחה, ופה יש מישהו שמרטווט משהו שאת יודעת... זה לא היה קורה לגבר, כן?".
אלדד: "לא, זה קורה לגברים, אבל לכן אני לא רואה שם את העניין של ההטרדה המינית. בן, אם אתה טוען כל הזמן שרק מי שמלקק כל הזמן לנתניהו מקודם, למה זה לא הטרדה?".
כספית: "מלקק?".
אלדד: "כן, מלקק, מתחנף, זוחל, מתרפס, מסמרטט".
כספית: "זו לא הטרדה. אם מישהו חושב שזו דיבה, שייתבע".
אלדד: "כלומר הקריטריון פה הוא מי שתובע ומי שלא תובע".
כספית: "לא הקריטריון זו הרמיזה המכוערת. אגב, את בטוחה שהוא רק ריטווט את זה? אני שומע שזה ציוץ שלו".
בראשי: "זה לא ציוץ שלו, בדקתי. הוא רק ריטווט והוא הוסיף את האייקון וכו', אבל עדיין, גם לא צריך לרטווט את זה, ואותה אישה לא אמורה לכתוב דבר כזה גם כן".

כספית: "מי כתבה את זה למען השם?".
בראשי: "איזו אישה, אני לא מכירה אותה. ואני חייבת להודות שגם נפלט לי עליה גם כן איזה משהו בשיחה עם חבר. הנה אני מודה שאני בדרך כלל לא אומרת את הדברים האלה כי זה מקומם אותי נורא, ואני אגיד לכם למה זה מקומם אותי - אנחנו מדברים על מיזוגניה, ואנחנו מדברים על שנאת נשים, וכשאנחנו רואים נשים שונאות נשים, זה הדבר הכי נורא. לא אגיד לך שכשאני רואה מיזוגניה מצד גברים זה לא מפריע לי, אבל זה הכי מפריע לי כשזה בא מפוזיציה. זה נטו מפוזיציה, אין כאן שום קשר. ראינו את כל האנשים שקמו להגנתה של דנה ויס, וטוב שכך, אם כי מה שהם עשו, הם גם כן הוציאו דיבה תוך כדי. הרי אנחנו צריכים לזכור שברגע שאתה תובע דיבה, אפשר לתבוע אותך תביעת דיבה שכנגד, אנחנו לא יכולים לשכוח את זה".

אלדד: "אבל את שואלת למה לא קמו להגנתך?".
בראשי: "ברור, למה לא קמו להגנתי? למה לא קמו להגנתה של אורלי לוי? למה גם אם זה נורא לא נסבל, לא קמו להגנתה של שרה נתניהו שפתחו עליה את הפה מספר נשים, כמו אריאלה מלמד שדיברה על איך שהשמלה הייתה צמודה לה לגוף, ואיזה מכוער זה היה, זו לא הטרדה מינית?".

כספית: "אני לא רואה פה דוגמה... ביקורת על השמלה של שרה נתניהו זו לא רמיזה שדנה ויס...".
אלדד: "ומה שאמרו על אורלי לוי זה כן רלוונטי?".
כספית: "אם יש משהו שהוא מיני על אורלי לוי, אז הוא פסול".
אלדד: "להגיד 'זונה פוליטית'?".
כספית: "מי שאמר 'זונה פוליטית' יצא אדיוט מושלם".
בראשי: "למה הוא אדיוט ויאיר לא אדיוט? כי אנחנו נורא לא רוצים שביבי יהיה ראש ממשלה, זה הסיפור?".

כספית: "מה הקשר? נו באמת".
בראשי: "זה קשר".

כספית: "את מלחימה פה הלחמה גסה. יש כאן דבר שבאמת לא קשור למי ראש ממשלה. הציוץ הזה הוא מחריד, הסכמת איתי שהוא מתועב, אני לא מבין בשביל מה כל השאר".
אלדד: "כי זו אכיפה סלקטיבית...".
בראשי: "עזוב את האכיפה הסלקטיבית, זו לא אכיפה".

אלדד: "אני יודע, אבל אנחנו נטפלים סלקטיבית למישהו כי הוא לא בא לנו טוב בעיניים".
בראשי: "תסתכל מאיזו פוזיציה קמו להגנתה. כשאמרו דברים כאלה על אורלי לוי, אותן נשים ספציפיות לא פצו את הפה".

כספית: "אבל זה לא נכון. כשהיה אחד שכתב על אורלי לוי, 'הלוואי שהגוף שלך יבגוד בך', אני צרחתי עליו וגיניתי אותו, ולא רק אני. אבל לא משנה נישאר חלוקים".