טלי עומר, המגישה ברדיו 103FM ביחד עם ציפי רפאלי, התראיינה היום (חמישי) לתכניתם של בן כספית ואריה אלדד, באותה תחנת רדיו, והתייחסה לעסקת הטיעון שנחתמה, במסגרתה צפויה רפאלי, אימה של הדוגמנית בר רפאלי, לרצות 16 חודשי מאסר בפועל.

היית נכנסת לכלא במקום הילד שלך?
"לא, ואתה?"

כן ברור, שלושה ילדים יש לי. זה מאוד אנושי, לא?
"אני ביקשתי פעם מאימא שלי (דבורה עומר) שתכתוב בשבילי חיבור לבית ספר והיא לא הסכימה. היא אמרה, 'מה יהיה אם המורה תיתן לי 0?' אז את זה היא לה הסכימה לעשות בשבילי".  

אולי ננתח את זה בצורה הכי צינית שיכולה להיות, לא הלביאה שמגנה על גוריה, אלא שיקול כלכלי, כמה בר מרוויחה לשנה, כמה ציפי מרוויחה לשנה, שנה בכלא זה הפסד עצום אם בר הייתה נכנסת.
"תראה, אני לא כלכלנית, אני חברה של ציפי. קודם כל אני רוצה להגיד, שאני תמיד בהלם מהפער הגדול שיש בין התדמית שלה בציבור לבין ציפי החברה שלי. ציפי היא אחת הנשים הטובות, החכמות, הרגישות, תמיד מוכנה לעזור לאחר, היא חברה נהדרת, אימא מושלמת וסבתא, הלוואי שאני הייתי כזו. והיא ובר תמיד מתנדבות  למען הקהילה ובשושו, לא כדי שיגידו, אז קודם צריך להגיד את זה לכבודה של ציפי".

אז אמרנו. עכשיו תגידי, איזה מן זמנים עברו עליה בחודשים האחרונים כשלאט לאט אתה מבין שבסוף נסגרות מאחוריך דלתות של נווה תרצה?
"אני לא פגשתי את ציפי בזמן האחרון בגלל הקורונה, רק דיברנו והסתמסנו. היא אישה מאוד חזקה, אבל אני חושבת שעד שאתה לא פיזית עובר את זה ושומע את הנקישות של הדלת, אתה לא יודע. אבל היא חזקה ואני סומכת עליה שהיא תהיה מלכת הכלא".

בכלא זה לא רביבה וסיליה, שם יש טיפוסים קצת אחרים. את אומרת שהיא תתחבב גם עליהם?
"אין לי ספק. ציפי היא אחת שלכל מקום שהיא נכנסת, אוהבים אותה, היא פשוט בן אדם כזה, היא מופלאה. אני לא אומרת את זה סתם, זאת האמת לאמיתה. אתם תשמעו עליה, ואני אומרת לכם, אנחנו עוד נעשה תוכנית רדיו בכלא".

זה אומר שאת הולכת לבית הסוהר?
"לא, אנחנו נבקש אישור מהשב"ס".

אבל תגידי, יכול להיות שלגבי ציפי, העלמות מס לא נחשבים בקטגוריה של העבירות החמורות או הפשעים החמורים בעיניה?
"אני לא יודעת, לא שמעתי על זה, אין לי מושג. אבל לדעתי אם זאת לא הייתה בר רפאלי, זה כבר מזמן היה נסגר במישור האזרחי".

מקודם הזכיר אביעד גליקמן שקובי פרץ הלך לשנתיים מאסר.
"לקובי פרץ הציעו עסקת טיעון והוא סירב".