בבית משפט השלום בכפר סבא נערך היום (חמישי) דיון בנושא הטיעונים לעונש לרונן ביטי, אביה של הזמרת עדי ביטי. הפרקליטות דורשת לגזור עליו ארבע שנות מאסר בפועל. בכתב האישום המתוקן הודה ביטי במסגרת הסדר טיעון ולאחר הליך גישור ממושך. בשנת 2014 הוקמה קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה", שבה הוא היה אחד המנהלים. השתתפו בה כ־70 קטינות שמעריצות את בתו עדי. בהמשך נפתחו קבוצות וואטסאפ נוספות.

החל מיולי 2017 ועד לסוף ינואר 2018 נהג הנאשם לשוחח עם קטינות המעריצות את עדי, הן בקבוצות הוואטסאפ והן בצ'ט הפרטי, חלקן שיחות בעלות תוכן מיני. בין השאר נהג להציע להן לבצע בעצמן מעשים מיניים, לשלוח לו הודעה קולית שבה הן גונחות, לשלוח לחלקן תמונות וצילומי וידיאו של גברים מבצעים בעצמם מעשים מיניים ועוד. בהמשך, פתחו חלק מהקטינות קבוצת וואטסאפ שבה חשפו בפני אשת הנאשם את מעשיו.

בית המשפט הרשיע את ביטי (49) בעבירות של מעשה מגונה בקטינה שלא מלאו לה 14 (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בפני קטינה מתחת לגיל 16 (ריבוי עבירות) והטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה 15. הנאשם ביצע את העבירות בשבע מתלוננות שהיו בנות 13־15 בעת ביצוע המעשים.

עורכי דינו של רונן ביטי, אבי חימי ורותם טובול, מסרו: "מרשינו לא נפגש או לא ביקש להיפגש עם אף אחת מהמתלוננות. מעשיו נותרו אך ורק במרחב הוירטואלי. בתחילת הדרך הגענו לבית המשפט בראש מורכן ובושה גדולה. היום הגענו בראש מורם, לאחר הליך השיקום שעבר מרשינו בשנתיים האחרונות". בנוסף, גרושתו של ביטי העידה בדלתיים סגורות מטעם ההגנה, עדות אופי בעניינו.