בהמשך לדיווח על פרשת המין בעולם הכדורגל: המשטרה פתחה היום (חמישי) בבדיקת מעורבות ספורטאים, שני שחקי כדורגל בליגת העל, כלפיהם נטען כי קיימו יחסי מין עם קטינות אותן פגשו באירוע. על פי הדיווח, השחקנים הבכירים קיימו קשר מיני אסור עם שתי תלמידות תיכון, שהיו מתחת לגיל 16 בעת המעשים. הרקע לתקרית נמסר מפי גורמים בבית הספר, בעקבות מידע שהתקבל במוסד החינוכי, לפיו הקטינות פגשו את השחקנים באירוע והחליפו בו מספרי טלפון. הפרשה פורסמה לראשונה על ידי הכתב אלמוג בוקר. 

למעריב נודע כי בעקבות הפרטים שהובאו לידיעת בית הספר שבו לומדות הקטינות, נפתחה בדיקה מעמיקה ובית הספר נערך לסייע לבנות ככל שיצטרכו. בנוסף, משרד החינוך מתכוון לשלב ליווי פסיכולוגי בשלב פרסום הפרטים והפצת התכתבות של הקטינות ברשתות החברתיות.

על פי הידוע, מדובר בשתי קטינות שניהלו קשר מיני לכאורה עם שני כוכבי הכדורגל בשנות ה-20 המאוחרות לחייהם, וכל זאת בתמורה לפיצה וסושי. המידע דלף אל פתחי בית הספר שבו כאמור לומדות הנערות כמו גם אל מועדון הכדורגל המפואר שבו מככבים שני הכדורגלנים.

במקביל, מסר אחד ממקורביהם של שני השחקנים שמדובר בפייק ניוז ובניסיון לפגוע בשניים, לכאורה, על רקע מה שעוללו לכאורה ליריבה העירונית. בשלב הזה החליט ראש אגף חקירות ומודיעין (אח"מ) במשטרה ניצב יגאל בן שלום לפתוח בבדיקה של הפרטים שפורסמו.

בהודעה שהעלתה המשטרה צוין: "בהמשך לפניות כתבים בנוגע לפרסומים האחרונים אודות מעורבות ספורטאים באירועים בהם קיים חשד לכאורה למעורבות בפלילים, במשטרה מבקשים להבהיר כי נפתחה בדיקה לבחינת הפרסומים. מעבר לאמור ומטבע הדברים אין בכוונתנו להרחיב בנושא".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "המועדון מודע לפרסומים באמצעי התקשורת ועוקב אחר ההתפתחויות. בשלב זה לא נגיב מעבר לתגובה זו".