גבר בן 32 מרהט נעצר היום (שישי) בחשד שתקף את אשתו ההרה וגרם לה לחבלת ראש משמעותית, כאשר היא מוגדרת במצב אנוש. כוח משטרה הגיע למקום וזומנה מעבדה ניידת של חטיבת הזיהוי הפלילי אשר החלה באיסוף ממצאי זירה. מעצרו הוארך עד יום ראשון.

מהמשטרה נמסר כי ״הלילה סמוך לשעה אחת וחצי התקבל במשטרת ישראל דיווח ממד"א אודות אישה הרה תושבת רהט שנזקקה לטיפול רפואי עקב חבלת ראש משמעותית ופונתה לבית החולים. כוח משטרה הגיע למקום וזומנה מעבדה ניידת של חטיבת הזיהוי הפלילי אשר החלה באיסוף ממצאי זירה״.

עוד נמסר כי לבני הזוג שלושה ילדים בני חמש, שמונה ותשע, שעברו לטיפול בני משפחה. לפני זמן קצר, הוחלט על מעצרו של הבעל והוא יובא היום בפני בית משפט השלום בבאר שבע כחשוד בגרימת החבלה.

עורך הדין מסלם אריאתה, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בתקיפת אשתו, מסר: "מגובר בצעיר ללא עבר פלילי הוא מכחיש את החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים".

כזכור, לפני שבוע התרחש אירוע של תקיפה במשפחה במודיעין עילית, כשגבר בן 40 חשוד כי דקר את בת זוגו מספר פעמים, במטרה לגרום למותה, ולאחר מכן קפץ מחלון ביתו וניסה לשים קץ לחייו. ימים ספורים לאחר מכן, בית המשפט הורה לשלוח את הבעל המתאושש בבית החולים לבדיקה פסיכיאטרית.