פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ישראל חיים, בן 24 מירושלים, בגין עבירות אינוס ומעשה סדום של קטינה בת 13 ברמת השרון, הספקת משקה משכר לקטין והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דנית סואץ, חיים הכיר את הקטינה באינסטגרם ובמהלך ההתכתבויות ביניהם, כתבה הקטינה כי היא בת 13 ושלחה תמונה של פניה. בהמשך קבעו השניים להיפגש בגינה ציבורית ברמת השרון.

הפוסט שכתב חושף הפרשה (צילום: פייסבוק)
הפוסט שכתב חושף הפרשה (צילום: פייסבוק)

בן ה-24 מירושלים הגיע ב-1 ביוני בשעות הערב למקום המפגש, מצויד בבקבוק וודקה. השניים שתו, וחיים ביצע בצעירה עבירות מין כשהיא תחת השפעת אלכוהול וצילם את המעשים. עובר אורח הבחין בקטינה ובחיים שרועים על הדשא והזעיק את המשטרה. שוטר שהגיע למקום שאל את הנאשם לפשר הקשר שלו עם הקטינה ובתגובה חיים נטל את הטלפונים הניידים שלו ושל הקטינה וברח מהמקום עד שהשוטר עצר אותו.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד דנית סואץ: "מדובר במשיב אשר ניצל קטינה בת 13, הטעה אותה באשר לגילו האמיתי, סיפק לה אלכוהול, השקה אותה לשוכרה וביצע בה מעשי אינוס וסדום באמצע גינה ציבורית כאשר עוברי אורח יכולים להבחין במתרחש".

עו"ד אבישג כהן שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את ישראל חיים, מסר: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי, הוא שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. על פניו  גרסתו נתמכת בעובדות כתב האישום. אנו ממתינים לקבל את חומרח החקירה ולאחר שנלמד אותם נגיב בבית המשפט".