חשד לרצח ביפו: פאריד חאלף בן ה-20 נורה היום (שלישי) למוות בשעות הצהריים ברחוב רובינשטיין ביפו, סמוך לאזור פרדס אבו סייף בעיר. קטין בן 13 שהיה לידו בעת האירוע, נפצע באורח אנוש מיריה בראשו. השניים פונו באופן עצמאי לבית החולים וולפסון בחולון, ככל הנראה על ידי בני משפחתם. הצוותים הרפואיים נאבקים כעת על חייו של הקטין. 

זירת אירוע הירי ביפו (צילום: דוברות המשטרה)

 
על פי עדויות, במהלך האירוע צעדו השניים ברחוב, כשלפתע נפתח לעברם ירי מטווח קצר, ככל הנראה על ידי שני מתנקשים שרכבו על אופנוע ונמלטו מהמקום. כוחות משטרה גדולים בפיקודו של מפקד תחנת יפו סנ"צ איציק כהן, הגיעו למקום סגרו את הזירה ופתחו באיסוף ממצאים בניסיון להתחקות אחר חשודים או מעורבים. נכון לרגע זה, כל כיווני החקירה האפשריים נבדקים, כאשר מסתמן שהרקע לאירוע הוא פלילי.
 
בני משפחתו של הקטין, ביניהן אימו וסבתו נעים אבו סייף, יצאו מביתן ורצו לעבר הזירה כשהן ממררות בבכי. "איזה עולם זה? הוא רק עמד ליד הנרצח וירו גם בו. מה המשטרה מחפשת אצל העבריינים, סמים ? כדאי שימצאו את הנשקים שיש להם", אמרה והוסיפה "אני מקווה שהנכד שלי יצא מזה ויהיה בסדר".

מסנ"צ איציק כהן, שפיקח על כוחות המשטרה, נמסר כי "היום בשעה 12:25 התקבל במשטרת ישראל דיווח על אירוע ירי ברחוב רובינשטיין. כוחות המשטרה הגדולים שהגיעו למקום איתרו זירה ובה כתמי דם. מדיווח של גורמי הרפואה, מהמקום פונו שלושה פצועים לבית החולים, כאשר  שניים מהם נפצעו באורח קשה. לצערנו, זמן קצר לאחר מכן נמסר מבית החולים על מותו של צעיר בן 20 . חקירת האירוע הקשה הוטלה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב".