הותר לפרסום: בתום חקירה סמויה, המשטרה עצרה היום (שלישי) שלושה חשודים בהפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות בטלגרם, ללא ידיעת או הסכמת המצולמות. הפרסומים התפרסמו בקבוצות פנימיות, בהן אלפי משתמשים. בין הקורבנות שתמונותיהן הופצו נמצאות גם נשות תקשורת מוכרות.

במהלך החקירה הסמויה, הצליחו חוקרי המשטרה למפות את הקבוצות ולהתחקות אחר זהות המפיצים, תוך התגברות על אנונימיות רשת הטלגרם. אתמול, עם מעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו שוטרים על בתיהם של מספר חשודים וחשודות מצפון הארץ וממרכזה, עצרו אותם לחקירה ותפסו מחשבים וראיות נוספות.

מעצרם של שני החשודים המרכזיים, בן 19 מקרית אתא ובן 23 מקרית ים, הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד יום חמישי. שלוש חשודות נוספות (בנות 24 מת״א, 26 מקרית ביאליק ו-44 מבת ים) המעורבות בפרשה, שוחררו בתנאים מגבילים ובכללם מעצר בית. 

מדובר בפרשה המייחסת לחשודים בהפצה מסועפת באלפי פעמים של מאות תמונות וסרטונים המתעדות קורבנות בגירות וקטינות בעירום. התמונות והסרטונים אותרו ברשת הטלגרם והופצו בקבוצות פנימיות בטלגרם על ידי החשודים. 

הפרשה האמורה מצטרפת לפרשה נוספת שנחקרה על ידי מחלק הסייבר של ימ"ר תל אביב ונחשפה בנובמבר 2019 במהלכה נעצרו חשודים והוגשו נגדם כתבי אישום על ידי הפרקליטות. 

כאמור, בתום חקירה שנמשכה מספר חודשים עצרו חוקרי הסייבר בימ"ר תל אביב חמישה חשודים, בהם שני גברים תושבי קריית אתא וקריית ים, שלוש חשודות תושבת בת ים ושתיים נוספות, טראנסג'דירות מקרית ביאליק ומתל אביב.