הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) בבית משפט השלום בראשון לציון, בעניין רצח איש העסקים דורון שוסטר לפני כארבע שנים. כאמור, את הצהרת התובע נגד החשוד, יאיר זוהר, עבריין מיבנה, הגישה המשטרה, כשהיא מכילה את התחייבות הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד ברצח כבר בתחילת השבוע הבא.

הדבר מתאפשר אחרי שבתחילת השבוע הותר לפרסום כי המשטרה עצרה את זוהר כחשוד ברצח, שהתרחש לפני ארבע שנים. מעצרו של זוהר התאפשר הודות לפעילותו של סוכן סמוי שהביא כ-60 חשודים לפני כשבועיים. אותו סוכן היה עסוק במשימות של הפללת סוחרי אמל"ח בעסקאות ענק. הסוכן הצליח לבקשת מפעיליו ביחידה המרכזית של מחוז מרכז, לתעד ולהקליט עם זוהר, לאחר שזה שיתף אותו בכך שביצע את הרצח של שוסטר. בשיחות נשמע זוהר חושף לראשונה פרטים מוכמנים שרק מי שנכח בזירת הרצח וכן מי שביצע את הרצח יכול לדעת וכן הוסיף את המניע. כמו גם האמירה "שמו עליו הרבה כסף".  

כאמור, זוהר נמצא בנתיים בכלא בגין עבירות אחרות ולכן הועבר לימ"ר ע"י החוקרים שם הוטחו בפניו החשדות והוא בתגובה הכחיש וטען שאין לו קשר לרצח. החוקרים לא ויתרו ואימתו אותו מול הסוכן שהטיח בו את כל מה שסיפר לו במהלך הפעלתו. הסוכן נמצא בתכנית להגנת עדים והוא יצטרך להעיד מעבר לסוחרים שהפיל, גם בתיק רצח האמור בעת שיוגש כתב אישום. עו"ד עדי כרמלי המייצג את זוהר מסר כי מרשי מכחיש כל קשר לאירוע ועומד על חפותו ואנו מאמינים כי ישוחרר בהמשך אם ויוגש נגדו כתב אישום נגיב בהנחה וחומרי החקירה יונחו בפנינו". 

כזכור, ב-20 במרץ 2016 נורה שוסטר למוות לאחר שירד מהבית שבו התגורר עם בת זוגו. רוכב אופנוע שחלף במקום פתח בירי לעברו של שוסטר, גרם למותו ונמלט מהזירה. כבר בחקירה הראשונית ובבדיקת מכשיר בטלפון של שוסטר עלה כי שוסטר נפל קורבן לתרגיל "כיפה אדומה" שטמן לו החשוד ברצח. במשטרה הבינו ששוסטר קיבל שיחת טלפון והתבקש לרדת ושם כשהמתין למטלפן - נורה למוות.