תושב רמת גן כבן 37 נעצר היום (שלישי) בחשד למעורבות בסחיטת שני הכדורגלנים הבכירים המעורבים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". היחידה המרכזית (ימ"ר) שחוקרת את הפרשה, בודקת כעת כיצד הוא קשור פרשה, והאם הוא מקורב לאחת או יותר מהקטינות, או שמא מדובר במתחזה ש"ניצל" את הפרשה.

החשוד בסחיטה בעל עבר פלילי, בתחום המרמה ועבירות נוספות, ומחר הוא יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. למעריב נודע כי החשוד דרש מהשחקנים תשלום של 300 אלף שקלים.

כזכור, עו"ד עדי כרמלי, פרקליטם של הכדורגלנים, הגיש למשטרה תלונה, ממנה עולה כי אלמוני העביר לגורמים המקורבים לכדורגלנים מסר לפיו יש לו מידע שיכול לסייע בידם לסגור את התיק ולהוכיח את חפותם מול הקטינות בתמורה לתשלום כספי. נבהיר כי הפנייה נדחתה על הסף על ידי עורך הדין והכדורגלנים. 

בימים אלו החוקרים שוקדים על סיכומי חקירה, אולם בשלב הראשוני זומנו שתי המתלוננות להשלמת עדות לאור סתירות שהתגלו בגרסאות השתיים. בהמשך יזומנו גם שני השחקנים להשלמות חקירה.

יש לזכור שהשבוע התייחסה שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, זהר דיבון סגל, לממצאי החקירה עד כה במעמד דיון שהתקיים בבקשה להסרת צו איסור פרסום שמות הכדורגלנים. השופטת קבעה כי יש להשאיר את צו איסור הפרסום על כנו, כשהיא מציינת שלאחר שעיינה בתיק מ"כריכה לכריכה" עולה כי קיימת "דלות ראיות", להגדרתה. עוד הוסיפה השופטת כי "החומר הראייתי הנו בעוצמה הנמוכה ביותר".

ב-14 ביוני נחקרו שני השחקנים שחשודים במעורבות בפרשה. החקירה ארכה מספר שעות, והם שוחררו לביתם ללא תנאים מגבילים.ה שניים הציגו בפני חוקרי המשטרה תכתובות באינסטגרם וכן תמונות המחזקות את טענתם לפיה הוטעו באשר לגיל הקטינות ולכו לא ביצעו למעשה כל עבירה. 

עיקר החקירה צפויה להתמקד בשאלה האם ידעו השחקנים את גילן האמיתי של הקטינות בעת שקיימו איתן יחסי מין. עד כה נדמה כי קיימות גרסאות סותרות: גרסת הקטינות, שטוענות כי נוצלו והשחקנים ידעו שהן מתחת לגיל 16, וגרסת השחקנים, ממנה עולה כי קיבלו מידע שגוי מהקטינות ולא ידעו את גילן האמיתי בעת שניהלו עימן קשר.