הותר לפרסום היום (שישי) כי שחר רימוני בן ה-21 הוא הנאשם באונס בת ה-10 בחיפה.

כזכור, פרקליטות מחוז חיפה הגישה אמש לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד צעיר בן 21, תושב חיפה, בגין עבירות מין חמורות, הכוללות אונס, בקטינה בת 10, התעללות בקטין או חסר ישע, כניסה והתפרצות למקום מגורים ופריצה לרכב.  

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד לילך תמיר, עולה כי ביום שבת, 6/6/20 לפנות בוקר בסביבות השעה 4:00, הגיע בן ה-21 לבניין בו מתגוררת הקטינה, שהנה מתחת לגיל 14. הוא הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח, והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה. הנאשם הרים ואז הסיר את רשת היתושים שהייתה מורכבת על גבי החלון, ונכנס דרך החלון אל תוך הדירה.

תחילה, ניגש בן ה-21 למטבח, הוציא סכין מטבח מאחת המגירות ונטל אותה עמו על מנת לפתוח באמצעותה ארונות נעולים. הנאשם חיפש ברחבי הבית דבר מה לגנוב, ובשלב מסוים הבחין בצרור מפתחות ובו גם מפתחות לרכב תלויים על מתלה. אז החליט הנאשם לגנוב את הרכב.

בית המשפט המחוזי בחיפה (צילום: אתר הרשות השופטת)
בית המשפט המחוזי בחיפה (צילום: אתר הרשות השופטת)

הוא נטל את צרור המפתחות, פתח את הדלת הראשית של הדירה ויצא דרכה מהדירה אל הרחוב, שם איתר רכב השייך להורי הקטינה חונה בסמוך לדירה. הוא פתח באמצעות המפתח את דלת הרכב, ונכנס לתוכו. אז הבחין כי ברכב יש קודן, חשש שהתנעת הרכב תפעיל אזעקה והחליט להימנע מגניבת הרכב ולחזור אל הדירה.

הצעיר הסתובב בדירה ונכנס לחדרים נוספים ואז נכנס לחדר השינה של הקטינה. הנאשם הבחין בקטינה ישנה במיטתה, סגר אחריו את הדלת ואז ניגש למיטתה והתכופף בצמוד אליה. הוא החל לגעת ברגליה, והיא התעוררה משנתה בשל המגע. בשלב זה הוא תקף אותה מינית.

הראיות בתיק כוללות ממצאי דנ"א רבים של הצעיר בזירה, על פרטים שונים, הודיה, תיעוד רפואי ושחזור של הנאשם. חקירת הקטינה בוצעה על ידי חוקרת ילדים שמצאה אותה מהימנה. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים נגדו.