הראיה החדשה במשפטו של רומן זדורוב נחשפה במהלך הרצאת זום שהעביר ראש המכון לרפואה משפטית, ד"ר חן קוגל, לסטודנטים שנה ב' לרפואה באוניברסיטת תל אביב, שהתבקשו לא להקליט ולתעד אותה, על ידי אדם שאינו שייך לחוג והסתנן להרצאה - כך נחשף הערב (חמישי) בחדשות 12. הראיה אמורה לשמש את ההגנה של זדורוב בבקשתו למשפט חוזר. הסטודנטים חשדו במהלך ההרצאה שמישהו "הסתנן" אליה, ובבדיקה עלה שאכן היה שם אדם שאינו נמנה עם הסטודנטים.

סטודנט העיד: "הייתה דרמה ממש גדולה בשיעור הזה. לפני השיעור ממש אמרו לנו לא להקליט, ואמרו לנו שזה חשוב בגלל החיסיון הרפואי והמשפטי, אז באמת אף אחד לא הקליט, כי אנחנו סטודנטים לרפואה ואנחנו מכבדים את הנהלים. אז התחילה ההרצאה ומישהו שלא הכרנו, והיה לו שם מוזר, פתאום התפרץ לשיעור והתחיל לשאול שאלה אחרי שאלה, כאילו זה השיעור הפרטי שלו או שהוא מנסה למצוא משהו ממש ספציפי. אז חשבנו שזה מישהו שפרץ ולא אחד מהמחזור, והודענו למנהלים של הקורס".

הפרשן המשפטי, גיא פלג, אמר השבוע ל-103FM כי הוא חושד שמי שהעביר את המידע לעורכי דינו של זדורוב היה טודנט "שתול": "עזבו, למה לנו להגיד דברים שאנחנו לא יודעים. זה ברור שאי אפשר להוציא מכלל אפשרות כי מי ששאל את השאלה, הכיר היטב את הראיות בתיק זדורוב, שסטודנט מן המניין לא היה יכול פתאום להיזכר בהן".

כזכור, עוה"ד ירום הלוי, המייצג את רומן זדורוב, פנה השבוע לבית המשפט ב"בקשה לשחרור המבקש לאלתר ממאסרו לאור ראיה רפואית משפטית חדשה, הנועלת באופן הרמטי את ההוכחה בדבר חפותו, ומקו"ח נוכח קיומן של ראיות חדשות מזכות נוספות", לדבריו.