חבר הכנסת מאיר כהן (יש עתיד) התראיין הערב (שישי) לתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12, והתייחס לתחקיר עובדה אשר שודר אמש ובו נחשפו שורת עדויות על הטרדות מיניות לכאורה נגדו, בעת שכיהן כראש עיריית דימונה

בתחקיר הובא בין היתר פוסט שפרסם סגן ניצב לשעבר נמרוד הראל, בו נרמז כי חקירת המשטרה שהחלה בשנת 2013 שהגיש ח"כ כהן בעצמו, הופסקה בהוראה מגבוהה, רגע לפני שהחוקרים היו אמורים לתשאל שורה של נשים הקשורות לכאורה למקרה. בנוסף, הציג התחקיר עדויות על מנגנון השתקה מיומן שפעל למנוע את חשיפת התנהלותו של ח"כ כהן, כמו גם לחצים קשים ואיומים כנגד מערכת עובדה שלא לפרסם את התחקיר.

"עבר עלי ערב כואב אתמול", אמר ח"כ כהן בפתח התוכנית, והוסיף: "הבחור שדיבר בתוכנית הוא עבריין שהודה וישב בכלא שבפסק הדין אמרו שהוא בדה ראיות, שהוא איים, זה הסיפור". 

עוד אמר ח"כ כהן: "מעולם לא היה כנגדי תיק, איך אפשר לסגור תיק שמעולם לא נחקרתי בו. אי אפשר להגיע למציאות כזאת שמכפישים את שמי בצורה בלתי רגילה. אני הגשתי את התלונה ב-2005, באתי למשטרה ואמרתי 'כל מה שאתם רוצים תחקרו', ולצערי הגדול הוכפשתי, מציירים את דימונה כעיר במערב פרוע, שבה אני האיש הכי חזק. האם אני שלטתי במשטרה, בפרקליטות ובבית המשפט? לא".

לדבריו, "שמונה שנים עברתי מסע שאני לא מייחל לשום איש ציבור, הקלות הבלתי נסבלת שבה יכולים לקחת אנשים ולהכפיש אותם היא רעה במדינה הזאת. אני לא כופר בזכותם של עיתונאים להיות תחקירנים, אך אסור לעיתונאות בשום מקום בעולם להפוך לבית המשפט

כאשר נשאל אם בעברו קיים מערכת יחסים עם אישה שהייתה תחת מרותו במהלך שנותיו כאיש ציבור אמר: "מעולם לא קיימתי מערכת יחסים רומנטית עם אף אישה. בכל מקום העצמתי את הנשים. אף אחת שעבדה לצידי לא התלוננה נגדי. מעולם לא השתקתי מתלוננות".

על תפקודו כראש עיר אמר: "אם מגיע מישהו מאיים על איש ציבור הוא צריך להתכופף? בחיים שלי לא התכופפתי. גדלתי במעברה, אני בחיים שלי לא סונוורתי מכסף. יש פעמים שבהם התקשורת עושה עוול גדול, אני מתפלל לאלוהים שאף אחד לא יהיה בשר תותחים. אני מאחל לכולם חבר כמו יאיר לפיד שישב לצידי בזמן התחקיר וצפה איתי, וחברים למפלגה כמו שיש לי ביש עתיד".