הוריי אחת הנערות מפרשת "הכדורגלנים והקטינות", בה נחשדים שניים משחקני מכבי תל אביב בכדורגל בבעילה אסורה בהסכמה של נערות בנות 15, התראיינו הערב (שני) למהדורת החדשות של ערוץ 12, ואמרו בין השאר כי "מה שהכי כואב לנו בסיפור, זה שהייתה לנו ילדה שמחה ואוהבת, ועכשיו היא לא מצליחה לישון בלילה".

בנוסף הם סיפרו את השתלשלות העניינים מנקודת מבטם: "הן הוזמנו למסיבת יומולדת שנערכה בבית שההורים של המארח היו שם. ברגע שזה נאמר לנו, זה היה נשמע תמים מאוד. זה היה טרף, זה היה מתוכנן, רואים לפי ההודעות".

"מלכתחילה הן לא הבינו לאן הן נכנסות, זה לא עבר להן בראש" סיפרו, "הם רצו להגיע למטרה, לספק את הצרכים שלהם, ולא משנה עם מי. היא אמרה לי 'אמא, הכל קרה כל כך מהר. לא תכננתי לעבור בין אחד לשני תוך חצי שעה'. היה שם לחץ חברתי, הם נתנו להן אלכוהול ושיקול הדעת שלהן נפגע. היא אמרה לי שלא הייתה לה את האופציה להגיד לא".

מגרש האימונים של מכבי תל אביב. צילום: אבשלום ששוני
מגרש האימונים של מכבי תל אביב. צילום: אבשלום ששוני

לגבי השאלה האם הבנות שיקרו לגבי גילן, ענה האב של אחת הנערות כי "לדעתי זה בכלל לא חשוב. כשמסתכלים על הילדה שלנו, רואים ילדה. היא נראית ילדה בת 15. גם כשהבנות ישבו בדירה, השחקנים אמרו להן דברים שגרמו להם להבין חד משמעית שהם יודעים מה הגיל שלהן".

"בעצם הם מבינים שאין להן אפילו 16 ומתעלמים מזה", המשיכו, "מיד לאחר מכן הן לקחו אותן למשחק צ'ייסרים. עשו משחקים והציעו להן לשתות עוד ועוד אלכוהול. זה לא היה תמים. הם באו לנצל, הם לא יצאו לדייט".

הם סיפרו כי "כפו עליהן להוריד את הבגדים תוך כדי המשחק. זה כמו לתת סם אונס, זה לגרום לצד השני להיות מנוטרל ובלי יכולת לסרב.
אנחנו באים לשים את הדברים על השולחן ולספר אותם כמו שהם, כדי שאף אחת לא תפגע יותר".

כזכור, נכון לעכשיו נראה כי חומר החקירה אינו מספק ראיות מספיקות כנגד שני השחקנים בעבירה של בעילה אסורה בהסכמה, שכן השניים ממשיכים לטעון כי לא ידעו את גילן האמיתי של הבנות וכי הוטעו באשר לגילן.