פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד תושב המרכז בן 33 בגין ניסיון רצח של אשתו וחבלה בנסיבות מחמירות. על פי כתב האישום, הנאשם והמתלוננת הם זוג נשוי. ב-6 ביוני בשעה 14:00 לערך, ולאחר שסעדו הנאשם והמתלוננת יחדיו, נכנס הנאשם למיטה בבית כדי לישון שנת צהריים. באותה העת שכבה המתלוננת לצידו ועיינה במגזין.

בעודם במיטה, גיבש הנאשם החלטה להמית את המתלוננת. הנאשם בעט במתלוננת והפיל אותה מהמיטה. הנאשם החל להכות את המתלוננת באמצעות אגרופיו בפניה ובראשה ובהמשך, אף נטל מנורת שולחן והחל באמצעותה להכות בחוזקה את המתלוננת בראשה עד לאשר גרם לה לחבלות רבות.

הנאשם לא חדל ממעשיו על אף תחנוניה של המתלוננת שביקשה ממנו להפסיק, ובהמשך, החל להטיח את ראשה בחוזקה בקירות חדר השינה. בשלב מסוים, הצליחה המתלוננת להימלט מאחיזתו של הנאשם, והיא נכנסה לחדר האמבטיה ונעלה עצמה בתוכו. הנאשם ניגש למטבח הבית, נטל בידו סכין לחיתוך לחם וניגש לחדר האמבטיה. הנאשם בעט בדלת חדר האמבטיה עד שנפרצה. באותה העת, ניסתה המתלוננת ללגום מים מהכיור, ובתגובה, הטיח הנאשם את ראשה בברז עד שהברז נשבר.

משהבחינה המתלוננת כי בידו של הנאשם סכין הלחם, פנתה אליו בתחנונים שיחדל ממעשיו ולא יפגע בה באמצעותה. בתגובה, הורה הנאשם למתלוננת לחתוך את גופו. משסירבה המתלוננת, דקר הנאשם את המתלוננת בגבה דקירה קטלנית. המתלוננת איבדה את הכרתה והנאשם המשיך לדקור אותה בכל חלקי גופה, פעם אחר פעם. בשלב מסוים, נטל הנאשם סכין נוספת ממטבח הבית וחתך עצמו בידו ובאיבר מינו, הלך למרפסת הבית, שם הוא עלה על המעקה וקפץ מעליו. הנאשם נפל למרפסת הקומה השנייה בבניין משם הוא קם על רגליו וקפץ פעם נוספת אל הקרקע ואז איבד את הכרתו.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננת חבלות רבות והיא הובהלה באמבולנס לביה"ח שיבא, שם עברה ניתוח חירום.