אביה של אחת הנערות מפרשת הכדורגלנים והקטינות שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב על פרסום שמות השחקנים. "הבת שלי במצב לא טוב מבחינה נפשית, זה השבוע השלישי ברציפות שהיא בבית ולא בבידוד מקורונה", סיפרה בשיחה עם 103FM, "זה לא הולך ומשתפר, וככל שהזמן עובר אנחנו עדים לזה שהכאב ואי הוודאות שלה הולכים ומעמיקים"

אתם מצליחים בכלל לדבר איתה? להגיע אליה?
"כן על דברים שגרתיים, לא מעבר. לא מעבר".

על העניין עצמו היא כמעט לא מדברת?
"לא, היא מסרבת לדבר על זה כי הנושא פותח אצלה פצעים ומחזיר אותה אחורה, ואנחנו לא אנשי מקצוע. היה לה מאוד קשה למסור את שתי העדויות במשטרה. הן היו מאוד ארוכות והיא רק ילדה בת 15 וחצי.

"הפרסומים השקריים וכל הנושא של האינסטגרם, הקללות, הגידופים והאיומים הבלתי נפסקים לא מוסיפים למצבה הנפשי הקשה", הוסיף אביה של הקטינה, "זה פשוט לא נפסק ואנחנו ממשיכים לקבל איומים". לדבריו, זה היה "כרטיס לכיוון אחד" - ברגע שהקבוצה ועורכי הדין יצאו בתחילת הדרך ואמרו שהנערות משקרות, הזדהו ככה ושלחו תעודות זהות שהכול התגלה כשקר מבחינת האוהדים והתומכים שלהם. "הם לא שומעים כלום גם אם יוצאים לחוצות העיר עם שלט ואומרים הכול שקר להם זה לא שנה. הם פשוט הורסים חיים של נערה בת בקושי 15 וחצי", אמר. 

אתמול הכדורגלנים דור מיכה ועומר אצילי נחשפו מרצונם. איך אתה והבת שלך מתייחסים לזה?
"תראה, במקרה אני מבין את הסיטואציה ואני יודע להסביר לעצמי ולסובבים ולבת שלי. הם לא פרסמו את השמות שלהם מרצון, זה היה אמור לעלות לעליון, שהיה בוודאי זורק אותם מכל המדרגות אחרי שהיה רואה את הדברים האלה, ונותן חוות דעת מאוד תקיפה ומאוד נחרצת בעניין שלהם. הם פשוט מנעו מזה שישפילו אותם בתשלום נוסף וייצאו כביכול, תמימים ונקיים ואמרו אנחנו מוכנים לחשוף את השם. זה פשוט תרגיל יח"צני, ותו לא".

איך אתה מתייחס לדיווחים מאתמול שהתיק עומד להיסגר, שהפרקליטות בסופו של דבר תסגור את התיק הזה בלי אישום בעבירות מין ואפילו לא בעבירה של השקיית קטינה באלכוהול
"כל אבא היה רוצה להגן על הבת שלו ואני בהחלט הייתי רוצה להחזיר להם בצורה שתגרום להם ליותר כאב ממה שגרמו לה. אבל אני לא יכול כי אני לא עבריין, אז אני משאיר את זה למשטרה".

היית רוצה לעשות את זה?
"בהחלט לא. אני אומר שכל מה שיש לי אפשרות זה רק להניח את האמון והרצון שלי במשטרה והפרקליטות לעשות את הצדק, כי אני לא מתכון לעשות שום דבר בעניין הזה".

אבל אתה שומע שמתכוונים לסגור את התיק
"אם המשטרה והפרקליטות לא סיימו את החקירה והתיק לא הגיע עדיין לפרקליטות והיא עוד לא זימנה את הנערות לשיחה, אז התיק לא נסגר. זה רק בליץ תקשורתי של הצד השני, זה שקר אחד גדול".

"הבת שלי והחברה שלה לא ניסו להטעות אף אחד, הן רק ילדות שלא הכירו את השחקנים", הוסיף בראיון ב-103FM, "הם התקשרו להזמין אותן לדאבל דייט ונערות בגילה מכירות דייטים שהולכים לטייל, לצחוק, לאכול גלידה ופיצה". לדבריו, טמנו להן פח, עשו להן כיפה אדומה בכל לשון. "הביאו אותן לדירה, הזמינו להן אוכל, עשו להן איזה שהוא משחק שמעורב בו אלכוהול, מזגו להן אלכוהול ולאחר מכן נעשו שם עבירות מאוד קשות, מאוד קשות", אמר. 

לפי מה שאתה מתאר זה כמעט אונס
"אני השתמשתי בדימוי הזה לכאורה בכל מובן המילה, כי ילדה בת 15 וחצי ששותה אלכוהול לא אחראית למעשיה ואין לה שליטה עליהם. כשאתה שם סם אונס בשתייה של בחורה אתה לא יכול להגיד שהיא באה מרצונה, היא לא שלטה בזה. השחקנים לא הזמינו אותן לסרט שיש חובת גיל, הם לא הזמינו אותן למשחק כדורגל שאין חובת גיל. הם הזמינו אותן אליהם הביתה בכוונה תחילה לגרום להן לנזק הנפשי הקשה הזה לאורך שנים. חובתם הייתה לבדוק את הגיל. אם היו מזמינים אותם למגרש כדורגל ונותנים להם כרטיסים חינם – שיהיו בנות 12. אם היו מזמינים אותן למסיבת בריכה שיש הורים וילדים וכל מיני בני משפחה אין צורך בלהזמין לפי גיל כי הן לא שותות אלכוהול. אם אתה מזמין נערות אליך הביתה, אתה, חובה עלייך לבדוק בת כמה היא".

זה נראה מהצד כמו הסיוט הכי גדול שאפשר להעלות על הדעת, מה עובר עליך?
"קשה לי להגיד לך, איזה מחנק, לחץ נפשי ואכזבה יש לי מעצמי בזה שהבת שלי עברה את מה שהיא עברה ולא הייתי שם להוציא אותה ולהגן עליה. לא אמרתי לה שיש אנשים רעים שיכולים לטמון לך מלכודת ולנצל את התמימות שלך ולא חשבתי שבגיל 15 וחצי אני צריך להפחיד אותה מאנשים כאלה שקיימים בעולם, לא חלמתי שהיא תהיה בכזה סיוט ואני רואה ילדה שהולכת ונעלמת".