שני לוחמי מג"ב נפצעו הבוקר (שישי) באורח קל, לאחר שנתקלו באלימות קשה מצד עשרות מתפרעים, במהלך פעילות לאכיפת צו שטח צבאי סגור "בכיפה סרוגה" הסמוכה ליצהר. אחד המתפרעים, צעיר בשנות ה-20 לחייו, נעצר בחשד לשימוש בגז פלפל לעבר הלוחמים. מוקדם יותר הבוקר, הגיעו כ- 30 מתפרעים לשטח הצבאי הסגור "בכיפה סרוגה" הסמוכה ליצהר בכדי לבנות על ידי לוחות עץ מבנה לא חוקי אשר נהרס בעבר.

צוותים של מג"ב ומשטרה שהוקפצו לאזור בכדי לפנותם נתקלו בחסימות צירים ואלימות שכללו הבערת צמיגים, שימוש בגז פלפל והשלכת חפצים ואגרופים לעבר הכוחות. לאחר חזרת הסדר על כנו, השוטרים פירקו את המבנה הלא חוקי ולא בטיחותי שבנו המתפרעים.

ממשמר הגבול נמסר: "נמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי החוק שמנסים בכל פעם מחדש להפר את הצו החל במקום ולבנות באופן בלתי חוקי. לא נאפשר פגיעה בלוחמים שעושים את עבודתם באכיפת החוק ונפעל למעצר העבריינים ולהבאתם לדין".

לעומת זאת, לפי גרסת משפחת העצור, שוטרי מג"ב פרצו לבית בשכונת קומי אורי ביישוב ופינו משם באלימות רבה, את האב, האם ושלושת ילדיהם, בהם תינוק כבן חודשיים, ולאחר מכן הרסו  את הבית.

אם המשפחה סיפרה: "בנינו את הבית מחדש כמה שעות קודם לכן, השוטרים ניסו לפרוץ לבית, לאחר זמן שלא הצליחו הם פרצו באלימות רבה, מיד הם התנפלו על בעלי ואמרו לו שהוא עצור. היה שם גם גז פלפל באוויר, התינוקות צרחו, והיה בלאגן גדול. שכנים וחברים שבאו לסייע לנו הותקפו באלימות קשה מצד השוטרים. השוטרים לא הציגו לי שום צו, לא צו הריסה ולא צו אחר, וללא הסברים פינו אותנו מהבית. אחרי כמה שעות הם הרסו את הבית, כל הציוד שלנו זרוק והרוס בחוץ עכשיו".

עורך הדין עדי קידר, המייצג את העצור, מסר: "מרשי נעצר באלימות, בתוך ביתו, כאשר השוטרים פורצים לבית פרטי ללא צו באישון לילה. יש להצר שאלו סדרי העדיפויות של משטרת ישראל, שבתוך תקופה ביטחונית קשה ותוך מגפה שמתגברת בחרו להגיע כוחות גדולים לפנות בניה יהודית בגבעות יצהר, לא ראינו פעולות דומות בחריגות בניה באוכלוסיה הבדואית והערבית. אנו נדרוש את שחרור ואת חקירת השוטרים באירוע".

מנגד, נמסר מפורום תג מאיר: "כאשר מבליגים למעשי טרור רצופים כנגד פלסטינים חפים מפשע- אין צורך להתפלא על פגיעה בשוטרי מג"ב. יש לעצור את פעילי הטרור היהודי הפועלים ללא הפרעה כנגד פלסטינים, ערבים-ישראלים,  יהודים-ישראלים, חיילים ושוטרי משמר הגבול".