גופת גבר כבן 50 אותרה הבוקר (שבת) בדירת מגורים באילת ועליה סימני אלימות קשים. כוחות הצלה שהוזעקו לבית, נאלצו לקבוע את מותו במקום. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את שותפו לדירה של הגבר, ולקחו אותו לחקירה במשטרת אילת.

בהודעת המשטרה נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל הבוקר סמוך לשעה 05:00, אודות מציאת גבר עם סימני אלימות ללא הכרה במקלחת ביתו, הוקפצו למקום שוטרים וכוחות הצלה. מותו של הגבר, בשנות ה-50 לחייו, נקבע במקום והגופה נשלחה למכון לרפואה משפטית. חוקרי מרחב אילת פתחו בחקירה ועצרו את שותפו לדירה בחשד למעורבות במותו של הקורבן. נסיבות האירוע בבדיקה".

בתוך כך, תושב אחד הכפרים בגליל, פונה במהלך הלילה במצב קשה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, כשהוא סובל מפצעי דקירה בגפיים. הפצוע, צעיר בן 28, הגיע כשהוא מורדם ומונשם וקיבל טיפול בחדר ההלם, שלאחריו הוכנס לחדר הניתוח. כמו כן, גבר כבן 41 נפצע באורח בינוני בקטטה שפרצה ברחוב הרצל בשדרות. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון.

כזכור, לפני כשבועיים נורו למוות אב ובנו במג'רה שבמרכז. השניים, גבר בן 62 ובנו בן ה-27, אותרו כשהם במצב קשה מאוד, וסובלים וסובלים מפצעי ירי על גופם. צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים וכוחות משטרה גדולים ממרחב שרון פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שמסתמן כסכסוך בתוך המשפחה. דודו של אב המשפחה, גבר כבן 70, נעצר בחשד לירי ונלקח לחקירת משטרה.