פרשת רצח תהילה נגר ז"ל: בית המשפט העליון דחה את הערעור של ראיד רושרוש, שהורשע בהריגתה של הצעירה, והשאיר את עונשו על 19 שנות מאסר. בכך, דחה העליון גם את בקשת רושרוש להקלה בעונש וגם את בקשת משפחת תהילה נגר, מנגד, להחמרת גזר הדין. 

השופט גורג' קרא קבע בהחלטתו: "סיכומם של דברים, עונשו של המערער (רושרוש) בא בגדרו של טווח הענישה המוסכם, ובנסיבות אלה הוא מבטא את מכלול העבירות, את חומרת מעשיו ואת האכזריות שבה נקט כלפי המנוחה". באשר לבקשת משפחתה של תהילה נגר ז"ל, להחמיר בעונש, כתב השופט: "בקשת משפחת המנוחה כי נחמיר בעונשו של המערער, מובנת. צערם ואסונם עמד לנגד עיני בית המשפט המחוזי כמו גם לנגד עינינו, אולם בגדרו של ערעור על חומרת העונש – אין בקשתם בגדר האפשר".

ראיד רושרוש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
ראיד רושרוש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר בחודש נובמבר שנה שעברה 19 שנות מאסר על ראיד רושרוש, בגין הריגתה של הצעירה תהילה נגר מגינוסר לפני שלוש שנים. רושרוש הורשע בהריגה מוקדם יותר ב-2019, לאחר הסדר טיעון שנחתם עמו בעקבות חוסר ראיות שיכולות להביא להרשעה ברצח.

בעקבות איומים מצד משפחת רושרוש על בני משפחת נגר לאחר הדיון, בית המשפט נתן צו הרחקה למשפחת רושרוש ונאסר עליהם ליצור קשר עם משפחת נגר ברשתות החברתיות, בטלפון או פרונטלית. כמו כן, נאסר עליהם להגיע לבית המשפחה ולשאת נשק.


גופתה של תהילה נגר בת ה-31, נמצאה בדצמבר 2016 בצידי הדרך בכביש 90, סמוך למושבה מגדל. רושרוש, תושב כפר מע'אר הואשם תחילה ברצח. על פי כתב האישום, הוא רוצץ את גולגולתה באבן וגרם למותה. מהחקירה עלה כי המנוחה יצאה לילה קודם לכן לבילוי יחד עם בן זוגה, שאותר באותו הבוקר במקום עבודתו שבכפר עילבון, לאחר שבחיפוש ברכב שבו נהג אותרו סימני הדם של נגר ז"ל.