גיא פלג התייחס היום (רביעי) בפתח תוכניתו ב-103FM לביקורת שמוטחת בו מאז שידור התוכנית אתמול, בה הוריד משידור מאזין שאמר כי התובעת במשפט נתניהו, עו"ד ליאת בן ארי, נחשדת בעבירה פלילית לכאורה. "מאתמול מנסים לעשות עליי סיבוב, לטעון בכזב כאילו אני מגן על אנשי הפרקליטות ובאופן ספציפי על התובעת ליאת בן ארי, ושאני מונע ממניעים חיצוניים. מה שעורר את המהומה, הוא שיחה שבה הורדתי מאזין משידור שביקש להתייחס לפרסומים בעניין עברות בנייה לכאורה של עורכת הדין ליאת בן ארי", סיפר.

"עד אתמול בצהריים לא הכרתי ולא שמעתי את הסיפור שמייחס לה לכאורה לבן ארי לכאורה בהקשר של עברות הבנייה, כשעלה המאזין חשבתי שהוא מתייחס לעניין ישן, אבל בדיעבד התברר כי היו לאחרונה פרסומים באשר לחריגות בנייה המיוחסות לבן ארי. אני חוסם ומרחיק מהמרחב הפרטי שלי הרבה מאוד אנשים, כך עשיתי עם זאת שפרסמה את הפרשה".

"ראשית, אני חושב שתבונה ציבורית היא לא אחת ממעולותיה של ליאת בן ארי, למרות שהיא עובדת חרוצה. בשל חוסר התבונה הסתבכה בן ארי והתגובה שלה לפרסומים האחרונים 'אין בכוונתי לענות'. לגברת בן ארי יש חובה לענות, אני סבור שאוכף חוק חייב להיות ממש צדיק ובטח ציבורית להתייחס בטענה שכזאת, או לא להסתתר כמו בטענה 'אלה עסקים של בעלי אני לא מכירה'".

עוד אמר פלג: "המאזין יחס לגברת בן ארי עבירה פושעת, בזמן שיש דוח של פקח בעיריית ראש העין, על יצירה של יחידת דיור ללא היתר, קראתי שהוגשה בקשה להיתר. גם אם בעלה יחקר ויורשע, מדובר בעברה מסוג עוון, אני לא רואה היתכנות שליאת בן ארי תיחקר ותועמד לדין".