מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב דורון ידיד, יקיים היום (חמישי) לקראת שעות הצהריים ישיבת היערכות בעניין ההפגנה המתוכננת להתקיים הערב מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור שבירושלים. במשטרה מארגנים כוחות גדולים שייפרסו בסביבת המעון ובהיקפים נרחבים באזור. 

כזכור, בהפגנות האחרונות הייתה התנהלות לפיה בשלב הראשון מתקיימת הפגנה מאורגנת, כאשר המארגנים עומדים בדרישות. עם זאת, מאוחר יותר, לקראת שעות הערב המאוחרות, החלה חבורת צעירים בהפרות סדר, הבערת פחים, השלכת בקבוקים לעבר הכוחות וניסיונות ללבות את ההפגנה. המשטרה תיערך לשלב הזה מבעוד מועד ולא תאפשר חריגות מנוהלי ההפגנה כדי להימנע מאירועים של הפעלת כח ותקיפת שוטרים.

במהלך הלילה התקיימה הפגנה בירושלים ונעצרו בה 13 מפגינים שהיו מעורבים, על פי החשד, בתקיפת שוטרים. בתוך כך, הלילה נרשם אירוע חמור, במהלכו אזרח שנקלע עם רכבו לתוך אזור ההפגנה בבר אילן הותקף על ידי המפגינים, שהקיפו את רכבו, חסמו את דרכו ופתחו את דלתות המכונית. הנהג פתח בנסיעה על מנת להימלט במקום ופגע באחד מפחי האשפה שלצדו עמדו מפרי סדר שחסמו את ציר התנועה. עוד קודם לכן הבעירו המפגינים פחי אשפה ודרדרו אותם לעבר כוחות המשטרה.

במשטרה מדגישים כי יאפשרו את זכות המחאה, אך לא יאפשרו הפרת סדר, פגיעה ברכוש, באזרחים ובשוטרים. כאמור, בתום חקירה שוחררו מרבית החשודים בתנאים מגבילים, ואילו אחדים מהם יובאו בשעות הבוקר לבית משפט השלום בירושלים לצורך שחרורם בתנאים מגבילים.