השחקנית אנה סטפן שהותקפה על ידי משה איבגי כאשר הייתה בת 23, שוחחה היום (חמישי) עם רוני בר-און ואריה אלדד ושיתפה בתחושותיה לאחר שבית המפשט השלום בחיפה קבע כי השחקן ירצה שישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי.

לדבריה ,"לא מעניינת אותי הקריירה שלו, המשפט וגזר הדין, זה לא הפתיע אותי בכלל, אני בכלל הופתעתי שהוא הגיע למשפט פלילי. הוא נשפט על שני מקרי הטרדה מינית כלפי אותה אישה, אך מה שהוא עשה זה הרבה יותר מזה".

עם זאת, הודתה סטפן כי היא לא רוצה שאיבגי ישב בכלא: "יש מספיק סבל בעולם ואני לא רוצה שהוא יסבול. הייתי מייחלת שייקח אחריות על מעשיו וילך לטיפול, כי הוא פוגע". 

בהתייחסה לאירוע ששינה את תפיסתה לגבי איבגי אמרה: "הייתי שחקנית בתחילת דרכי וקיבלתי תפקיד ראשי בסדרה שמשה איבגי ורונית אלקבץ שיחקו בה. אתם יכולים לתאר איזו הזדמנות פז לפיתוח קריירה והתקדמות זאת הייתה. מאוד התרגשתי להיכנס לחזרה הראשונה עם איבגי והוא התעקש שנישאר לבד. פתאום הוא אמר לי לעזור את הטקסט ושמה שחשוב זאת הכימיה. הרגשתי לא נוח, ותוך כמה שניות הוא נישק אותי ללא רצוני". 

בסיום השיחה, ניסתה סטפן לייעץ לאחרים המתמודדים עם סיפור דומה: "היה חשוב לי שהאמת תיחשף. גברים לא מדברים על זה אבל גם הם מותקפים לפעמים, וכדאי שיידעו שגם אם אתה עומד מול טורף ותוקפן - אתה לא הקורבן. אסור ליפול לתוך אשמה ופחד".