זוג הורים מאשקלון נעצרו בחשד כי טלטלו, חבטו והתעללו בבנם בן השלושה חודשים. התינוק מאושפז בבית החולים ברזילי בעיר, כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו, לאחר שעל פי החשד טולטל על ידי הוריו. בני הזוג החשודים בהתעללות חמורה, הובאו היום (שישי) לדיון בבית משפט השלום בעיר, שהחליט להאריך את מעצרם עד ליום ראשון. כמו כן, דיווח על האירוע הועבר לגורמי הרווחה בעיר.

השניים נעצרו בתחילת חודש מאי, עם הולדת התינוק, בחשד כי התעללו בו כשהיה בן כמה ימים בלבד. כאמור, האב שוחרר לבסוף על ידי בית המשפט.

בפברואר התקבל במשטרה דיווח מבית חולים סורוקה בבאר שבע על פעוט בן 3.5 חודשים מאזור הדרום הסובל מחבלות, שעל-פי הערכת גורמי הרפואה נגרם כתוצאה מטלטול גופו. המשטרה עצרה את אם הפעוט, בת 26, לחקירה, לאחר שהגיעה עימו לביה"ח, כשהוא חש שלא בטוב לדבריה. התינוק אושפז בבית החולים ועבר סדרת בדיקות, וכעבור מספר ימים הועבר דיווח למשטרה מהצוות הרפואי על חשד להתעללות.

לחוקרי המשטרה הובהר כי בתום סדרת בדיקות שנערכו לפעוט עלה חשד כי הוא נפגע כתוצאה מטלטול, ועקב כך נמצאו חבלות בגופו. כאמור האם נעצרה לחקירה בחשד שהיא זו שטלטלה את בנה הפעוט.