פרקליטות מחוז תל אביב העבירה בקשה ליחידה המרכזית של מחוז המרכז במשטרה, לבצע השלמות חקירה בפרשה שבה נחשדים כדורגלני מכבי תל אביב עומר אצילי ודור מיכה בביצוע בעילה אסורה בהסכמה והגשת אלכוהול לשתי קטינות שטרם מלאו להן 16, כל זאת בניגוד לחוק.

כזכור, החקירה בפרשה הסתיימה לפני שלושה שבועות והתיק הועבר לפרקליטות במחוז תל אביב. לפני כשבועיים, הוחזר התיק להשלמת חקירה אז זומנו הקטינות והכדורגלנים לביצוע ההשלמות במחלק הנוער של היחידה המרכזית במחוז מרכז. מאז הוחזר התיק לפרקליטות, שבחנה אותו והייתה אמורה לקבל החלטה בעניינו.

נזכיר, כי שופטת בית המשפט השלום בראשון לציון, זוהר דיבון סגל והן בית המשפט המחוזי מרכז הביעו דעתם לפיהם עוצמת הראיות בתיק חלשה. כאמור, ביום חמישי האחרון, החליטו בפרקליטות כי על מנת לקבל החלטה לגבי התיק האמור יש לבצע השלמות חקירה, והתיק הוחזר ליחידה החוקרת. בפרקליטות אישרו את הפרטים, אולם סירבו להרחיב בנושא.

כזכור, ביום שישי האחרון השניים התבטאו לראשונה מאז תחילת הפרשה באמצעות פוסטים ברשתות החברתיות. אצילי כתב: "שגיתי ברמה המוסרית. דבר ראשון, פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים".

דור מיכה כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "הלוואי וכל זה לא היה קורה אך את הגלגל לא ניתן להשיב לאחור. הנזק התדמיתי שנגרם כנראה ילווה אותי לאורך כל חיי אך את כל הטוב שעשיתי לאחרים, החינוך שקבלתי בבית והערכים שאותם יישמתי, אמשיך ליישם כל חיי"