פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות באמצעות סכין מטבח, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים על המתלוננת, בת זוג לשעבר. כמו כן, כתב האישום כולל גם סעיפים של פגיעה בשמה הטוב ובצנעת הפרט וכן איומים לפרסם סרטונים אינטימיים שלה.

על פי כתב האישום, במהלך מפגש שהתקיים בין השניים במאי השנה, הנאשם הבחין כי גבר אחר מנסה להתקשר אליה. הנאשם זעם מקנאה והחל להכות את המתלוננת באגרופים בכל חלקי פניה, וכן בעט בה בבטנה ובידיה. בהמשך הוא חיפש בטלפון שלה סרטונים אינטימיים ואיים כי יפיץ אותם.

במקרה אחר, שהתרחש ביולי 2020, הוא פרץ לבית בו התגוררה עם אמה, תוך שהוא צורח - "הגעתי כדי להרוג אותה היום". לאחר מכן ניגש אל המתלוננת והחל דורש הסברים תוך שהוא צורח עליה בין היתר: למה לא ענתה לו ועם מי שוחחה. הנאשם דרש מן המתלוננת להביא לו את הטלפון הסלולרי שלה.

בהמשך אמר לה "את אישה רעה" והיכה אותה באגרופים במצחה, בפיה ובצווארה. בשלב מסוים לקח סכין ודקר באמצעותה את המתלוננת סמוך לחזה. בשל הדקירה החלה המתלוננת לדמם בכבדות ודם רב ניגר על רצפת הבית באופן שיצר שלולית דם תחתיה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם למתלוננת חתך עמוק והיא הובהלה לניתוח חירום. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.