הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד תיימור עטשי (31) מעוספיה בגין רצח כפול של שני גברים בדליית אל-כרמל בחודש מאי. על פי כתב האישום, על רקע סכסוך שפרץ בינו לבין עופר אבו סעדה (28), הוא תכנן לרצוח אותו, וכשהוא שהה ברכב ביחד עם בן דודו, קרלוס אבו תמימי (40), השניים נורו למוות מטווח קצר. שני מעורבים נוספים ברצח טרם אותרו. עטשי, מצוין בכתב האישום, נעזר בשני חבריו, חליל כיוף מעוספיה ושאדי ניג'ם מדליית אל כרמל, שעקבו אחר אבו סעדה ואבו תמימי ברכבם עד שעצרו סמוך לחנות נוחות ביישוב, ואז מסרו לנאשם פרטים על מיקומם.

עטשי יצא לכיוון ביחד עם שני אנשים נוספים, שזהותם טרם התבררה, והשלושה הצטיידו ברובה קלצ'ניקוב. כשהגיעו למקום, נצמדו לרכב של אבו סעדה ואבו תמימי, ואז שניים מהם יצאו כשהם רעולי פנים. אחד מהם התקדם לעברם, וירה בהם לפחות 27 כדורים מטווח קצר דרך החלון הקדמי של הרכב. מיד לאחר מכן השניים נכנסו בחזרה לרכבם ונמלטו מהמקום. בהמשך עטשי הצית את הרכב שבו עשה שימוש ביער בכרמל. 

סנגורו של הנאשם, עו"ד באסל פלאח, אמר בעקבות הגשת כתב האישום: "נלמד את חומר החקירה ונגיב בבית המשפט".

כזכור, לפני ימים אחדים הוגשה הצהרת תובע עליה דיווח סנ"צ יוני חג'ג', ראש ימ"ר חוף במשטרה עדכן בשיחה עם עיתונאים על הפתחות החקירה, שהבשילה כאמור, להצהרת תובע נגד אחד המעורבים: "ביצענו תרגילי חקירה מרובים ועשינו שימוש באמצעים טכנולוגיים לאיתור ממצאים במקום בו נמצאו הקורבנות וגם בזירות נוספות".הוא ציין כי על פי החשד, החשוד המרכזי יצא מתוך כלי רכב שהגיע למקום, וירה לעבר הקורבנות עם נשק אוטומטי. 

הרכב של החשודים אותר כעבור מספר שעות, כשהוא בוער, ולאחר ניתוח התיעוד מהזירה ונתיב הבריחה, החקירה התברר כי מדובר ברכב שנגנב בשנה שעברה, ועליו הולבשו לוחיות זיהוי מזויפות. "אני מאמין שבימים הקרובים יוגש כתב אישום חמור מאוד נגד החשוד, בגין רצח כפול", הדגיש, "המקום עצמו לא זוכר אירוע רצח אלים מהסוג הזה בשנים האחרונות, ואני שמח שפיענחנו את זה".עוד עולה מהחקירה כי המניע לאירוע הוא סכסוך מקומי על רקע כספי בין החשוד - לאחד מיושבי רכב, כאשר הקורבן השני שילם בחייו על עצם היותו בכלי הרכב באותו הזמן. בחקירה הרגישה השתתפו 11 שוטרים, בפיקוד רפ"ק בנאן יהודה, לצד בלשים נוספים. בסך הכל עסקו בתיק כ-30 אנשי משטרה.