לבית משפט השלום בירושלים הוגשה הערב (חמישי) הודעות פשרה בין גילת בנט, רעייתו של שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט, לבין עו"ד איתמר בן גביר ומפלגת עוצמה יהודית.

בנט תפרסם התנצלות על הדברים שאמרה על בן גביר ערב הבחירות, וכן תפצה אותו בסכום כספי שיועבר כתרומה לחיילי צה"ל. כזכור, לפני הבחירות לכנסת בנט טענה כי אנשי עוצמה יהודית פרצו לביתה והמדובר במפלגה עבריינית וטרוריסטית. 

בהודעה לבית המשפט נכתב כי הצדדים הגיעו להבנות והסכמות לסיום המחלוקת, שחלקן לא יפורסמו. יחד עם זאת, גילת תפרסם הודעה בעמוד הפייסבוק שלה בה ייכתב  כי:" לאחר שבדקתי את העובדות, הבנתי שטעיתי כאשר ייחסתי לאנשי עוצמה יהודית פריצה לביתי ברעננה או פעולה עבריינית כלשהי כלפי או כלפי בעלי. כמו כן, אני חוזרת בי, מן האמור בכתב ההגנה בו נטען כי איתמר בן גביר היה בעברו סוכן שב"כ. דברים אלה, נטענו ללא כל בסיס, ואני מצרה על כך".

נפתלי וגילת בנט (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
נפתלי וגילת בנט (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

כמו כן בהסכם נכתב כי מלבד הבנות והסכמות שהצדדים לא מפרסמים, אפשר לגלות כי: "היות וגם הגברת בנט וגם עו"ד איתמר בן גביר אוהבים את חיילי צה"ל, תעביר גילת באמצעות איתמר בן גביר, סכום כסף שנועד לפנק את חיילי צה"ל במוצבים בחברון". 

עו"ד איתמר בן גביר אמר: "מרוצה מההסכם ושמח שבמוצאי תשעה באב בזמן שבו  נכון להנמיך את הלהבות ולפעול לפיוס בעם, הגענו להבנות והסכמות".